Vyberte stránku

Problém s Sklikem? Kam se obrátit

V případě problémů s PPC platformou Sklik máte hned několik možností, kam se obrátit. Pojďme se na ně blíže podívat. 

  1. Nápověda Sklik
  2. Podpora Sklik
  3. Profily Skliku na sociálních sítích
  4. PPC skupiny na Facebooku

Nápověda Sklik

Oficiální Sklik nápověda je obsáhlým zdrojem informací. Nevíte-li si s něčím rady, zkuste si nejprve nápovědu projít či vyhledat konkrétní téma. Najdeme tam i sekci Často kladených otázek.

=> Přejít na nápovědu Sklik

Podpora Sklik

Obrátit se můžete také na oficiální podporu platformy, která se umí podívat přímo do vašeho Sklik účtu a zkontrolovat, co se tam děje a kde může být problém.

Podporu je možné kontaktovat emailem a reakci obdržíte v pracovních dnech do 24 hodin: sklik@firma.seznam.cz

Profily Skliku na sociálních sítích

V případě dotazů a problémů se můžete obrátit také na sociální sítě Skliku. Jednak můžete zvolit cestou veřejnou, kdy váš dotaz vidí všichni, nebo kontaktovat zástupce Skliku soukromě skrze soukromé zprávy (na Facebooku).

Sklik najdete na následujících sociálních sítích:

  • Facebook
  • Twitter (zmiňte ve svém veřejném dotazu jejich uživatelské jméno @Sklik)

PPC skupiny na Facebooku

Nejedná se o oficiální podporu platformy, ale v případě nejasností či problémů se zde můžete poradit se zkušenými PPC specialisty. Na Facebooku existují 2 československé skupiny zaměřené na PPC reklamu:

Tyto skupiny jsou ale určeny spíše pokročilejším inzerentům a PPC specialistům. Pokud znáte i jiné aktivní skupiny na Facebooku točící se okolo PPC kampaní s Skliku, podělte se o ně v komentáři.

Zajímá Vás, kam se obrátit v případě problémů s Google Ads? Koukněte zde => Problém s Google Ads? Kam se obrátit

Další možností, kam se můžete obrátit v případě dotazů, je přímo na mě skrze kontaktní formulář nebo na sociálních sítích.

Vložit komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *