Vyberte stránku

PPC Novinky – Červen 2024

PPC Novinky – Červen 2024

Obsah

Google Ads

Vylepšení týkající se cílení na značky a chování pro překlepy

Google Ads oznámil 3 velké aktualizace týkající se vyhledávání – Brand inclusions, Brand exclusions a nové chování dotazů s překlepy.

Brand inclusions

Původně se tato funkce v účtech jmenovala Brand restrictions a pracovalo se s ní tak, že bylo třeba přidat 10 specifických značek.

Nově se tato funkce přejmenovala na Brand inclusions a značky se již nezadávají napřímo, ale pomocí seznamu značek (brand listy byly představy v červnu 2023).

Tato funkce bude dostupná pouze pro broad match a bude vyžadovat současné použití smart bidding.

V účtu se mohou objevit doporučení pro inzerenty, kteří by mohli mít prospěch z přechodu na brand inclusions při používání volné shody.

Brand exclusions

Brand exclusions umožňují vyloučit specifické značky a byly poprvé zaznamenány v Performance Max v dubnu 2023. Google oznámil jejich rozšíření do vyhledávací sítě pro všechny typy shody a Dynamic Search Ads. Jejich úkolem je zablokovat prokliky z nežádoucích značkových termínů, překlepů a variant.

Blokování překlepů

Věděli jste, že existuje alespoň 1,5 milionu způsobů, jak napsat “YouTube” špatně na Google Search?

Google oznámil, že již není potřeba přidávat každou verzi překlepu jako negativní klíčové slovo. Nyní budou zahrnovány automaticky, když bude vyloučeno hlavní nepřeklepové slovo (v tomto případě youtube).

Tato změna pomůže inzerentům získat více dotazů, které byly předtím skryté v “Jiné vyhledávací dotazy“, protože nesplňovaly prahové hodnoty ochrany soukromí, aby se objevily v reportu vyhledávacích dotazů samostatně. S touto změnou můžeme očekávat o 9 % více hledaných termínů, které byly dříve skryty.

Náhled, jak to funguje

Podívejte se na následující oficiální obrázek, abyste se dozvěděli, jak se nové funkce chovají.

Přechod na Merchant Center Next

Google uspořádal webinář s názvem “Transitioning to Merchant Center Next“, kde byly sdíleny následující informace:

  • Google Merchant Center Next bude k dispozici všem před sváteční sezónou tohoto roku, přičemž většina účtů přejde během léta, od července.
  • Nová dedikovaná záložka, “Countries,” v sekci “Your business“, slouží jako přehled a ukazuje stav a akce ve všech zemích.
  • Add-ons” budou použity pro správu složitějších a sofistikovanějších funkcí, které předtím využívala jen malá část uživatelů, například Google Customer Reviews, Google Product Reviews, Local Inventory Ads, věrnostní programy apod.
  • Google potvrdil, že “Feed rules” budou přejmenována na “Attribute rules” a stávající pravidla budou automaticky převedena na GMC Next. Připomínáme, že oficiální stránka nápovědy k “Attribute rules” byla spatřena v červnu.
  • Supplemental feeds” jsou přejmenovány na “Supplemental sources” a také budou automaticky převedeny na GMC Next.
  • Jak “Attribute rules” tak “Supplemental sources” by měly být dostupné od července.
  • Sekce “Diagnostics” je přejmenována na “Needs attention” a bude obsahovat graf ukazující vývoj stavu produktů, podobně jako inzerenti zvyklí z klasického GMC.
  • Správa reklamních kampaní v Merchant Center je globálně dostupná bez nutnosti přístupu do Google Ads (o tom ještě níže)

Můžete si prohlédnout záznam zde:

Mark Grasmayer zaznamenal výskyt add-onu s názvem Pokročilá správa zdrojů dat (Advanced data source management), který slouží pro aktivaci doplňkových zdrojů a pravidel atributů.

3 novinky pro Product Studio

Product Studio se rozšiřuje a nově je dostupné také v UK, Indii a Japonsku. Celkem je k dispozici v 5 zemích: USA, UK, Kanadě, Austrálii, Indii a Japonsku prostřednictvím Google Merchant Center Next.

Mimo to byly do nástroje přidány dvě nové funkce:

  • Nahrávání souborů: Obchodníci nyní mohou nahrávat nové obrázky produktů přímo do Product Studia.
  • Nové motivy: Google spustil nové sezónní šablony motivů týkající se dovolené a svatby. Během roku budou průběžně přidávány nové sváteční a sezónní motivy. Pro připomenutí, tématické šablony byly poprvé oznámeny v březnu 2024.

Tvorba a správa PMAX v Google Merchant Center

Google Merchant Center nově umožňuje uživatelům spravovat a vytvářet reklamní kampaně přímo ve svém rozhraní bez nutnosti přecházet do Google Ads a to v Marketing > Reklamní kampaně.

Pracovat lze s Shopping a Performance Max kampaněmi a k dispozici jsou také metriky, jako jsou kliknutí, konverze, náklady a náklady na konverzi.

Tuto novinku objevil Thomas Eccel.

AI editace obrázků v prvních účtech

AI funkce pro úpravu obrázků byly oznámeny v květnu, ale podařilo se mi je zachytit v prvních účtech.

Editace obrázků

Následující možnosti editace obrázků jsou momentálně k dispozici. Všechny jsou aktuálně ve fázi BETA.

Oříznutí obrázku

Výchozí funkce zobrazená při otevření okna Editace obrázku.

Náhrada pozadí

Umožňuje odstranit pozadí pomocí AI a obnovit ho, pokud je to nutné. K dispozici je možnost použít štětec pro ruční odstranění nebo obnovení pozadí.

Úprava barev

Umožňuje upravit základní vlastnosti obrázku, jako je jas, kontrast, sytost atd.

Kde je editace obrázků k dispozici?

Google implementoval odkaz pro přístup k těmto funkcím na různých místech svého online rozhraní.

Přístup k nim můžete získat z následujících míst:

  • Prostřednictvím Sdílené knihovny při přidávání nového obrázkového objektu do reklamy. Lze ho nalézt v “Další akce” (ikona tří bodů), kde je momentálně jedinou možností “<Kopírovat a upravit pomocí AI>”. Nebo kliknutím na ikonu umístěnou vpravo dole na miniatuře.
  • Prostřednictvím Sdílené knihovny > Knihovna objektů.
  • Přes detail podkladu.

Custom Feed Matching pro Merchant Center

Google Merchant Center zavádí novou funkci Custom Feed Matching, která umožňuje bezproblémovou integraci dodatečných atributů produktů sloučením doplňkového zdroje dat s hlavním feedem pomocí identifikátorů jako jsou značka nebo typ produktu, čímž se zbavíte složitých pravidel feedů, které bylo nutné dosud používat.

Přesné datum vydání není známo, ale nápověda k této funkci již byla publikována.Tuto novinku objevil Dario Zannoni.

Přejmenována sekce Performance na Analytics v Merchant Center

Google přejmenoval sekci Performance ve standardním rozhraní Google Merchant Center na Analytics, pravděpodobně aby ji sladil s rozhraním Google Merchant Center Next.

  • Dashboard byl přejmenován na Summary
  • Your reports zůstávají beze změny
  • Competitive visibility byla přesunuta do Produkty
  • Products reportuje údaje o produktech
  • Online store prezentuje údaje související s návštěvami internetového obchodu

Tuto aktualizaci zaznamenala Casey Gill.

Automatické rozdělení doplňkových zdrojů v Google Merchant Center

Od června 2024 Google Merchant Center automaticky oddělí doplňkové zdroje spojené s více primárními zdroji do samostatných zdrojů.

Tato úprava ovlivní prodejce, kteří používají jeden doplňkový zdroj pro zlepšení údajů o produktech pro různé země s podobnými jazyky. Dříve mohl být jeden doplňkový zdroj připojen k několika primárním zdrojům, ale nyní bude každé připojení muset být uvedeno zvlášť.

Tuto novinku zaznamenal Emmanuel Flossie.

Doporučení týkající se povědomí o značce

Google Ads spustil novou skupinu doporučení, poháněnou AI, zaměřenou na pomoc inzerentům optimalizovat jejich kampaně na zvýšení povědomí o jejich značce. Soustředí se tedy na zlepšení výkonnosti kampaní s cenou za tisíc zobrazení (CPM) a cenou za zhlédnutí (CPV).

Zjednodušení Vhodnosti obsahu

Google Ads rozesílá e-maily informující inzerenty o zjednodušení nastavení Vhodnosti obsahu, které bude platné od září 2024. Zde jsou konkrétní změny:

  • Vyloučení obsahových tagů (DL-G, DL-PG, DL-T, DL-MA, neoznačený obsah) pro reklamy na YouTube budou odstraněna, ale zůstanou k dispozici pro inventář obsahové sítě.
  • Vyloučení vložených videí YouTube, živých přenosů YouTube a rodinně přátelského obsahu (CAF) již nebudou podporována na úrovni videokampaní, ale budou k dispozici na úrovni účtu.

Tyto změny budou automaticky aplikovány na všechny existující a nové kampaně.

Nastavení si zkontrolujte v “Nástroje” > “Vhodnost obsahu“, ale není podnikat třeba žádné kroky. Aktualizace proběhne automaticky.

Integrace Google Ads v Canvě

Canva zavedla nové funkce, které mají inzerentům pomoci snadno vytvářet nové podklady pro Google Ads.

Jedná se o šablony pro Google Ads speciálně navržené pro Performance Max kampaně a také o přímé propojení s Google Ads pro hladký přenos podkladů vytvořených v Canvě do Knihovny podkladů v Google Ads. V současné době tato integrace podporuje pouze texty a obrázky. Brzy by měla přibýt také integrace videí. Do té doby musí být video prostředky nahrávány do YouTube Studia.

Obě funkce byly navrženy s ohledem na Performance Max kampaně, ale prostředky lze použít i v jiných typech kampaní.

Nový Skillshop pro certifikace

Dne 31. května Google spustil přepracovanou platformu Skillshop, aby zlepšil přístupnost a organizaci tréninkových a certifikačních kurzů. Nová platforma se týká:

  • Google Ads
  • Google Marketing Platform
  • Google Analytics
  • Authorized Buyers
  • Google Ad Manager
  • Google AdMob

Dosažené certifikace a pokroky v kurzech již byly přesunuty na tuto novou platformu, a počítají se do programu Google Partners.

Další témata, jako Grow with Google, Google for Education, Comparison Shopping Services, Google My Business, YouTube, Waze Communities, Android Enterprise Academy, Google Omnichannel with Local Inventory Ads, Applied Digital Skills, Partner Operations, Inclusive Marketing Fundamentals for Agencies, Grow with Google Career Readiness Program nebyla přesunuta. Zůstala na původní platformě Skillshop.

Nové detaily o digitálních kupónech

V květnu 2024 společnost Google oznámila novou funkci nazvanou digitální kupóny. Tyto kupóny, založené na rozšíření o propagaci, budou integrovány do kampaní Performance Max pro obchodní cíle a zobrazovány na Google Maps.

Nyní se objevilo více informací o této funkci.

  • Budou dostupné ve všech regionech, kromě zemí Evropského hospodářského prostoru.
  • Uživatelé budou mít možnost prohlížet, ukládat a sdílet digitální kupón s přáteli a rodinou.
  • Kupóny budou použity jak pro online, tak offline uplatnění v obchodě.
  • Během pilotního provozu inzerenti v průměru zaznamenali +42% nárůst CTR po přidání této funkce k jejich PMAX kampaním pro obchodní cíle.

V online rozhraní se už objevila dvě nová dodatečná pole v rámci pokročilých možností. Novinku zaznamenala agentura CrackPPC.

  • Podmínky a pravidla propagace: Uveďte pravidla a podrobnosti propagace.
  • Odkaz na další podmínky a pravidla: Poskytněte odkaz na podrobnější informace o propagaci zveřejněné na webu inzerenta.

Transit_time_label se vrátil

Google znovu aktivoval stránku podpory pro atribut transit_time_label, který byl dočasně nedostupný. Nyní už je opět online, což potvrzuje pokračující podporu atributu. Tuto změnu zaznamenal Emmanuel Flossie.

Video imprese v Konverzních trasách

Google Ads vylepšil své reportovací možnosti atribuce přidáním video zobrazení do reportu konverzních tras. Tato aktualizace umožňuje inzerentům lépe pochopit dopad reklam na YouTube na konverzní cestě uživatele.

Dříve byly sledovány pouze kliknutí a konverze za zhlédnutí. Nyní, s přidáním video zobrazení, inzerenti získávají hlubší přehled o efektivnosti svých video kampaní.

Tato aktualizace neovlivňuje nabídky ani Data-Driven Attribution (DDA) a je zaměřena pouze na poskytování reportovacích informací.

Tento report najdete navigací na Cíle > Měření > Atribuce > Konverzní cesty. Ujistěte se, že je funkce “Zobrazit video zobrazení” zapnutá.

Cílení podle štítků kanálů se zavádí v tvorbě kampaní

V květnu došlo k několika změnám týkajícím struktury kanálu a štítků kanálů. Nyní se štítky kanálů začínají objevovat v účtech Google Ads a to konkrétně při vytváření kampaně. V průvodci je nyní k dispozici možnost vybrat štítek kanálu.

Podívejte se na screen, jak to vypadalo před zavedením této změny.

Následující obrázek ukazuje novou verzi s možností výběru štítku kanálu a jeho průběh.

Test filtru v horním vyhledávacím panelu

Google v současné době testuje novou funkci filtru pro Shopping ads v horním vyhledávacím panelu s cílem zlepšit výkon vyhledávání. Tato aktualizace by měla uživatelům umožnit efektivněji upřesnit jejich vyhledávání, což usnadní rychlejší nalezení relevantních informací. Tuto novinku upozornil Brodie Clark.

Když je použita filtrační lišta, upravuje se vyhledávací termín přidáním označených názvů filtrů. Například, když hledáte “shop tennis shoes” a označíte “women’s”, “deals”, “nearby”, aktualizuje to vyhledávací termín na “shop tennis shoes women’s deals nearby”.

Google TV k dispozici v Google Ads

Inzerenti nyní mají přístup k síti Google TV prostřednictvím Google Ads a Google Display & Video 360 a umožňuje tak integrovat cílené in-stream video reklamy do více než 125 kanálů zabudovaných do Google TV.

Začleněním Google TV do nákupů reklam na YouTube mohou inzerenti nyní plánovat, nakupovat a měřit své digitální videokampaně komplexněji, čímž dosahují přes 20 milionů měsíčně aktivních zařízení Google TV a Android TV OS.

GA4 aktualizace atribučního modelu pro zvýhodnění Google Ads

Google Analytics 4 začal zavádět aktualizaci atribučního modelu, která přisoudí větší zásluhy Google Ads. Tato změna pravděpodobně přesune část zásluh za konverze z organického vyhledávání na placené vyhledávání. Měla by být dokončena během několika týdnů.

Zakázán prodej opioidních analgetik

Od června bude Google vyžadovat novou certifikaci pro inzerenty, kteří chtějí v reklamách a vstupních stránkách odkazovat na opioidní analgetika.

Tato certifikace umožňuje diskuzi o zneužívání opioidů a řešeních veřejné politiky, ale zakazuje propagaci nebo prodej těchto látek.

Černé odkazy na podstránky

Google experimentuje s barvou sitelinků v rámci reklam na stránce s výsledky vyhledávání, které se zobrazují v černé barvě. Tuto novinku objevili Scott Carruthers a Alex Pegg.

Konec bankovním kartám

Google se rozhodl postupně odstoupit od možnosti plateb bankovními kartami a to jak debetními, tak kreditními. Možné budou pouze platební metody založené na bankách, např.:

  • Měsíční fakturace: šek nebo bankovní převod
  • Automatické platby: přímé inkaso, pokud je dostupné v daném regionu

Inzerenti, kteří nebudou dodržovat tento nový platební režim, riskují pozastavení jejich účtů.

Tuto zprávu zaznamenal Jeremy Barndt.

Formát carouselu pro rozšíření o lokalitu

Google v současné době testuje nové rozložení pro rozšíření o lokalitu zobrazující důležité informace v carouselu zobrazující pobočky firmy.

Nový formát zahrnuje:

  • telefonní číslo
  • otevírací hodiny
  • vícero poboček

Tuto novinku zaznamenal Anthony Higman. Google potvrdil, že se jedná o experimentální funkci.

Reklamy ve vyhledávání jako horizontální karty

Zobrazení reklam ve formě karet bylo poprvé spatřeno v lednu 2024, ale Google o nich dosud nesdělil žádné oficiální informace.

Doposud jsme viděli:

  • vertikální karty založené rozložení na mobilu
  • vertikální karty založené rozložení na desktopu
  • vertikální karty založené rozložení v sekci “Mohlo by vás také zajímat”

Z pohledu typu prvku to může zahrnovat:

  • titulky
  • popisy
  • výzvy k akci
  • obrázky
  • obchodní názvy
  • obchodní loga
  • tlačítka “Navštívit web”

Nyní Giuseppe Scollo spatřil v italských výsledcích vyhledávání reklamy na bázi karet ve horizontálním formátu. Je to poprvé, kdy je v tomto reklamním rozložení vidět prvek hodnocení prodejce a také zdůraznil, že druhý titulek je zkrácen.

Masthead expanduje na Google TV

Google rozšiřuje svůj formát Masthead na Google TV. Ten byl dříve exkluzivní pro YouTube.

Masthead je velmi vizibilní formát s vysokým dopadem, který umožňuje inzerentům prezentovat svou značku, produkt nebo službu v nativním video formátu reklamy, který se objevuje v domovském kanálu YouTube na všech zařízeních, a nyní také na Google TV. Běží na pevné ceně za tisíc zobrazení (CPM) s možnými příplatky v závislosti na používaných kritériích cílení.

V současné době je Google TV Masthead k dispozici pouze v následujících zemích: Austrálie, Rakousko, Brazílie, Kanada, Dánsko, Finsko, Francie, Německo, Indie, Irsko, Itálie, Japonsko, Mexiko, Nizozemsko, Nový Zéland, Norsko, Jižní Korea, Španělsko, Švédsko, Švýcarsko, Tchaj-wan, USA a Spojené království.

Tyto metody cílení jsou k dispozici:

  • Affinity segmenty
  • Dny, ale ne částečné dny nebo hodiny
  • Demografické údaje
  • Geo-cílení
  • Rodinný stav
  • Jazyk uživatele

Mapa a galerie obrázků pro reklamy ve vyhledávání

Google experimentuje s novým carouselem, který integruje mapu a obrázky z firemního profilu. Nejdříve reklama ukazuje mapu a obrázek vedle sebe, ale jakmile se na ni najede myší, změní se na carousel, který zobrazuje mapu následovanou obrázky pocházejícími z firemního profilu. Tuto novinku sdílel Anthony Higman.

Jak to funguje?

  • Kliknutí na mapu přesměruje na Google Maps.
  • Kliknutí na obrázek otevře sticky firemní profil v pravém panelu.

Podrobnosti konverze zdokonalené integrací dat

Stránka s podrobnostmi konverze byla aktualizována o novou sekci integrace dat, která umožňuje inzerentům bezproblémově importovat data o konverzích z externích zdrojů. Tuto novinku zaznamenali Felix Mayo a Adriaan Dekker.

Pole pro název společnosti na podpoře

Podpora Google Ads přidala nové pole pro uvedení názvu firmy, kterou chceme s podporou řešit při kontaktování prostřednictvím emailu. Tato aktualizace zajišťuje rychlejší spojení s nejlepším dostupným agentem, zkracuje čekací doby a zlepšuje přesnost při řešení vašich dotazů. Tuto novinku objevil Arpan Banerjee.

Propagace se rozšíří v H2 do dalších 11 zemí

Google je připraven rozšířit své Propagace v Google Merchant Center do 11 nových zemí a to v druhé polovině tohoto roku. Novinku sdílel Adriaan Dekker.

Nově zahrnuté země budou Švédsko, Švýcarsko, Dánsko, Rakousko, Singapur, Vietnam, Nový Zéland, Indonésie, Thajsko, Malajsie a Filipíny.

Generování horizontálních podkladů

Joey Huijsmans zaznamenal novou funkci pro kampaně Performance Max, která automaticky vytvoří za použití vertikálních aktiv a přidáním rozmazaného pozadí nové horizontální podklady, nejsou-li dodány inzerentem.

Oficiální představení Cross-Media Reach

Google představil měřicí nástroj zvaný Cross-Media Reach, poprvé zaznamenaný v červenci 2023, který agreguje metriku dosahu a frekvence, poskytuje komplexní pohled na brandové kampaně a umožňuje lepší plánování a optimalizaci vč. srovnání s TV. Report je dostupný v Cíle > Měření > Cross-Media Reach.

Měření konverzí založené na webové platformě

Google nyní doporučuje, aby firmy měřily konverze na základě platformy použité pro tvorbu jejich webu. Tento přizpůsobený přístup má poskytnout přesnější a relevantnější data pro sledování výkonu

Zatím je to k dispozici pro WordPress, Wix nebo Shopify. Tuto novinku zaznamenali Adriaan Dekker a Mason Werner.

Tempo čerpání u tROAS

Na stránce Insights je možné narazit na novou sekci nazvanou Target pacing insights, která je viditelná pro Performance Max (Pmax) a Standard Shopping kampaně.

Tento nástroj poskytuje vizuální graf zobrazující týdenní průměry ROAS, včetně předpokládaných konverzí, aby inzerenti viděli, zda jejich skutečný ROAS je v očekávaném rozmezí.

Použitím historických dat Google vypočítává typickou variaci v ROAS, což naznačuje, zda kampaně jsou na dobré cestě k dosažení svých cílů.

Tuto zprávu si všiml Thomas Eccel.

Konec nekonečnému scrollování ve výsledcích vyhledávání

Google přerušuje svou funkci nepřetržitého scrollování ve výsledcích vyhledávání, nejprve na desktopu od 25. června 2024, a později na mobilních zařízeních.

Místo toho se vyhledávač vrátí k tradičnímu stránkování na konci stránky s výsledky vyhledávání.

Google provedl tuto změnu, aby zvýšil rychlost doručování výsledků vyhledávání, přičemž poznamenal, že nepřetržité rolování výrazně nezvýšilo spokojenost uživatelů.

Odstranění nepřetržitého rolování v SERPu by mohlo vést k poklesu počtu zobrazení reklam na relaci, protože uživatelé jsou méně nakloněni procházet více stránek výsledků. Tato změna by mohla potenciálně zvýšit viditelnost a CTR hlavních reklam, zatímco by snížila expozici reklam umístěných níže na stránce.

Připomeňme si, že se nepřetržité rolování objevilo na mobilních zařízeních v říjnu 2021 a později na desktopu v prosinci 2022.

Tuto zprávu sdílel Search Engine Land.

Chybějící signály souhlasu

Chybějící signály souhlasu” je nový štítek, který se začal zobrazovat ve sloupci Stav v online rozhraní Google Ads. Oznamuje inzerentům, že Google neobdržel potřebné informace o souhlasu uživatele, které jsou nezbytné pro využívání uživatelských dat pro personalizované reklamy a další související funkce. Bez tohoto signálu souhlasu mohou inzerenti zaznamenat omezení. Tuto novinku sdílel Orestis Piskioulis a Adriaan Dekker.

Nabídka konzultace přes iOS notifikaci

Google Ads vylepšil svou aplikaci na iOS o upozornění, které inzerenty zvou k zarezervování hovoru s Google konzultantem. Notifikaci zachytil Menachem Ani.

Sklik

V dubnu 2024 se do účtů dostala nová verze reportingu. Pokud s ní ještě nepracujete, budete muset začít, neboť starý reporting končí k 3.7.

Parametr consent nutný od 1.8.

Konverzní a retargetingové kódy Seznamu musí od 1. srpna 2024 zahrnovat parametr „consent“ s hodnotou, která vyjadřuje souhlas uživatele s ukládáním cookies. Parametr může obsahovat hodnotu 1 (souhlas udělen) nebo 0 (souhlas neudělen nebo zamítnut).

Bude-li u konverzního kódu uveden consent 0, data budou využívána anonymně pro modelování konverzí.

Více informací najdete v oficiálním článku. Zároveň koukněte i na oficiální checklist, zda jste na připraveni na dobu bez cookies třetích stran. Na checklist narazil Vojtěch Audy.

Podpora hashovaných emailů

Sklik oznámil, že nově podporuje možnost práce s hashovanými emaily, které přináší větší ochranu soukromí.

Změna názvosloví v CSV exportech Zboží.cz

Od 1. 7. 2024 se mění názvy sloupců a řádků v CSV souborech podrobných statistik na Zboží.cz. Úprava se týká jen názvosloví, data zůstanou stejná. Podle Seznamu nové názvy lépe odpovídají obsahu a usnadní práci s daty.

Automatické párování nabídek na Zboží.cz

Zboží.cz zavedlo nový systém automatického párování nabídek s produkty, což eliminuje potřebu manuálního párování a zjednodušuje správu nabídek. Nový systém využívá data z XML feedů jako výrobce, produktové číslo a EAN kód.

V případě nesprávného párování Seznam připravuje nástroj, který bude schopen párování v administračním rozhraní upravit.

Nová loga pro partnery

Od 1.7. bude platné nové logo pro Certifikaci i Ověření od Skliku. Využíváte-li html kód, bude aktualizováno automaticky. Jinak si ho budete muset upravit ručně. Nové logo je k dispozici ke stažení v sekci Loga pro partnery.

Konec zasílání client listu

Připomínám, že od 1.7. není třeba zasílat do Skliku client list. Bude se tvořit automaticky na základě spravovaných účtů.

Zapomněla jsem na nějakou novinku? Neváhejte ji napsat do komentářů!

Jsem online marketérka na volné noze. Specializuji se na PPC reklamu v Google Ads a Sklik. Baví mě přemýšlet nad efektivitou mé práce, proto často objevím nějaký trik či vychytávku, jak zefektivnit práci na PPC kampaních nebo si sem tam naprogramuji užitečný skript, aby mi šla práce lépe od ruky. Hledáte PPC specialistu? Zjistěte o mě více nebo mi rovnou napište!

1 komentář

  1. Erik

    Dobrý den, děkuji Vám za skvělý přehled novinek PPC. Lepší přehled neexistuje. Ať se Vám daří. S pozdravem 🙂

    Odpovìdìt

Vložit komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *