Vyberte stránku

Blog - PPC Novinky

Nestíháte sledovat novinky ve světe PPC reklamy? Nové funkce z Google Ads a Sklik na jednom místě. Pravidelně aktualizováno. Sledujte rubriku PPC Novinky a o nic nepřijdete!

PPC Novinky – Srpen 2021

Google Ads Rozšířené textové reklamy končí Google oznámil datum ukončení podpory pro rozšířené textové reklamy. Od 30. června 2022 budou responzivní textové reklamy jediným dostupným formátem pro...

PPC Novinky – Červenec 2021

Google Ads Nový systém sankcí v boji proti opakovaném porušení zásad 20. července Google oficiálně představil tzv. “three strike policy” (politiku tří sankcí). Začne platit od září 2021...

PPC Novinky – Červen 2021

Google Ads Konec volné modifikované shody 29. června došlo ke spuštěné vylepšené frázové shody ve všech jazycích. Od 2. 8. bude zrušena možnost tvořit volnou modifikovanou shodu. Text těchto slov...

PPC Novinky – Květen 2021

Google Ads Novinky pro lokální reklamy Google představil hned několik novinek týkajících se Místních kampaní pro inzerenty s fyzickými pobočkami. Reklamy se začnou objevovat: ve vyhledávání přímo v...

PPC Novinky – Duben 2021

Google Ads First-party cookie & FLOC Od května Google upraví globální značku a implementační kód Google Tag Manageru tak, aby vytvářeli na konkrétním webu tzv. first-party cookies. Dosud byly za...

PPC Novinky – Březen 2021

Google Ads Ověřování identity dorazilo i k nám V červenci 2020 Google začal s ověřováním identity inzerentů. Nyní už se ověřování dostalo i k nám. Inzerentovi dorazí informační email a má 30 dní na...