Call-only ads aneb reklamy pro volání dostali více znaků! Tuto novinku oznámil Google 25. února 2019.
- Jeden titulek o 25 znacích se mění na 2 titulky o 30 znacích
- Popisný řádek se zvyšuje z 80 na 90 znaků
- Název firmy se nyní nově zobrazí na začátku popisného řádku a bude od popisku oddělen pomlčkou
Novinky přijdou do účtů v následujících týdnech. Na oficiální zprávu Googlu se můžete podívat zde: Say more in your call-only ads with added lines of text.
Jsem online marketérka na volné noze. Specializuji se na PPC reklamu v Google Ads a Sklik. Baví mě přemýšlet nad efektivitou mé práce, proto často objevím nějaký trik či vychytávku, jak zefektivnit práci na PPC kampaních nebo si sem tam naprogramuji užitečný skript, aby mi šla práce lépe od ruky. Hledáte PPC specialistu? Zjistěte o mě více nebo mi rovnou napište!
Nejnovější komentáře