Řešit problémy v Google Ads není nic neobvyklého. Když si ale nevíte rady, kam se můžete obrátit?
Nápověda Google Ads
Jedná se o oficiální nápovědu k Google Ads. Je velmi rozsáhlá. Najdete tam základy k reklamě, praktické návody, doporučení, popis jednotlivých funkční a informace o funkcích nových.
V případě problémů přímo v online prostředí Google Ads je odkazováno na jednotlivé stránky nápovědy, kde můžete najít řešení. V případě, že řešení nenajdete, obraťte se na podporu, CZ/SK komunitní fórum či skupiny na Facebooku.
=> Přejít do Nápovědy Google Ads
Podpora Google Ads
Je oficiální pomocí v případě problémů a jedná se o jedinou pomoc, která se dokáže dostat přímo do vašeho účtu. Podporu lze kontaktovat:
- telefonicky
- vy voláte Googlu
- Google volá do minuty vám
- emailem
- online chat
Pro zajímavost: V zahraničí v některých zemích je dostupný také videohovor.
Přestože podpora sídlí v Dublinu v Irsku, voláte na české (příp. slovenské) telefonní číslo a hovoříte s českými nebo slovenskými zaměstnanci, takže nehrozí žádná jazyková bariéra. Připravte si ID vašeho Google Ads účtu.
V případě použití emailové komunikace, odpověď byste měli dostat do 24 hodin.
Kde podporu pro Google Ads najdete? Vstupte do vašeho účtu, zvolte Nápověda (ikona s otazníkem) => Pomoc => dole zvolte Kontaktujte nás => uveďte, čeho se Váš problém týká => klikněte na Jiné a následně uvidíte aktuální možnosti kontaktu. Mimo provozní dobu uvidíte aktivní pouze možnost Emailu.
CZ/SK komunitní fórum
Komunita Google Ads má i své vlastní oficiální fórum. Jeho platforma se v půlce roku 2018 změnila a začíná se tak plnit obsahem opět od začátku, ale pokud při vašem dotazu není nutná konzultace vašeho účtu nebo chcete jen znát názor dalších specialistů, obraťte se právě tam. Fórum je veřejně přístupné, jak pro začátečníky v reklamě, tak pro pokročilé, takže se určitě nebojte zeptat, i když s inzercí teprve začínáte.
=> Přejít na CZ komunitní fórum
=> Přejít na SK komunitní fórum
V případě, že potřebujete, aby někdo nahlédl do vašeho účtu, pak se musíte obrátit přímo na oficiální podporu.
PPC skupiny na Facebooku
Na Facebooku existují 4 skupiny v češtině/slovenštině, kam je možné se v případě dotazů či problémů obrátit s žádostí o pomoc. Nejedná se však o oficiální podporu Google Ads.
První dvě skupiny jsou určeny spíše pokročilejším inzerentům a PPC specialistům. Poslední skupina je spíše určena firmám, které si PPC reklamy spravují samy.
Pokud znáte i jiné aktivní skupiny na Facebooku točící se okolo PPC kampaní a Google Ads, určitě zanechte odkaz v komentáři.
Zajímá Vás, kam se obrátit v případě problémů s Sklikem? Koukněte zde => Problém s Sklikem? Kam se obrátit
Další možností, kam se můžete obrátit v případě problémů či nejasností, je přímo na mě skrze kontaktní formulář nebo na sociálních sítích.
Jsem online marketérka na volné noze. Specializuji se na PPC reklamu v Google Ads a Sklik. Baví mě přemýšlet nad efektivitou mé práce, proto často objevím nějaký trik či vychytávku, jak zefektivnit práci na PPC kampaních nebo si sem tam naprogramuji užitečný skript, aby mi šla práce lépe od ruky. Hledáte PPC specialistu? Zjistěte o mě více nebo mi rovnou napište!
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat, zda- li jste mi schopná poradit jak obnovit pozastavený účet Merchant a Google ADS.
Minulý týden jsem zprovoznil Google ADS a spustil první reklamy do 24h došlo k zablokování účtu Merchant a následně Google ADS pro porušení smluvních podmínek (padělané produkty). Žádné padělané produkty neprodáváme, nevím, na základě čeho Google vyhodnotil. Podal jsem odvolání, které bylo zamítnuto, ale chyba mi nebyla sdělena. Jaký je prosím postup v aktuální situaci?
Děkuji.
S pozdravem,
Prachař
Dobrý den, inzerce padělaných produktů je proti pravidlům Google Merchant. Vzhledem k tomu, že Vám žádost o revizi nepomohla, doporučuji další žádost neodesílat, protože by pravděpodobně skončila se stejným výsledkem. Pokud produkty, které prodáváte, jsou originální a nikoliv padělané zboží, zkuste kontaktovat podporu Google Merchant a vysvětlete jim, že se o padělané zboží nejedná. Oni umí zažádat o manuální revizi a díky tomu může dojít ke schválení Vašeho Google Merchant Center. Držím palce. Hanka