Vyberte stránku

PPC Novinky – Duben 2025

PPC Novinky – Duben 2025

Obsah

Google Ads

Vyloučení věkových kategorií v PMAX

V nastavení kampaně Performance Max je nyní možné vyloučit specifické věkové skupiny. To zvyšuje kontrolu nad tím, kdo vidí vaše reklamy, což zlepšuje cílení a efektivitu výdajů. Novinku sdílel Abhishek Jha.

Spuštění Discover pro desktop

Na akci Search Central Live v Madridu Google oznámil, že rozšiřuje Discover i na desktop. Díky tomuto kroku se rozšíří inventář pro Demand Gen reklamy. Tuto novinku sdílela Clara Soteras Acosta.

Produkty v reklamách na Gmailu

Google zavádí nový formát pro Demand Gen a to konkrétně na Gmailu. Tyto reklamy nyní zobrazují vybrané produkty (remarketing) přímo v náhledu e-mailu na kartě Propagace a také uvnitř samotného těla e-mailu, což je činí více vizuálními a orientovanými na maloobchod.

Jeden z vybraných produktů je také použit jako ikona zprávy, čímž pomáhá reklamě vyniknout ve schránce ještě před jejím otevřením. Tuto novinku zaznamenal Dario Zannoni.

Rozšíření o video živě ve vyhledávání

Rozšíření o video bylo poprvé spatřeno v online rozhraní Google Ads v prosinci 2024 v online rozhraní Google Ads. Nyní Sachin Patel pozoroval toto rozšíření reklamy živě ve výsledcích vyhledávání.

Roadmap pro PMAX v roce 2025

Axel Falck sdílel oficiální plán připravovaných funkcí pro Performance Max pro rok 2025, kde je několik velmi žádaných funkcí buď v beta verzi, nebo ve fázi plánovaného spuštění.

Automaticky vytvářené prostředky pro obrázky v PMAX

Google Ads brzy rozšíří sekci Automaticky vytvářené prostředky pro kampaně Performance Max přidáním nastavení kromě textu a videa také pro obrázky.

  • Vylepšení obrázků – Automaticky upravuje nahrané obrázky, aby lépe padly do různých formátů a inventáře.
  • Obrázky cílové stránky – Využití obrázků přímo z cílové stránky, které se použijí jako kreativní prvky pro reklamy.

Až to budete mít v účtu, nastavení můžete upravit v Performance Max kampani v Nastavení > Automaticky vytvářené prostředky > Obrázky.

Vyhledávací reklamy nahoře i dole

Google Ads oficiálně oznámil, že nově se mohou vyhledávací reklamy jednoho inzerenta zobrazit na stejné stránce nahoře i dole, pokud je reklama stále relevantní. Tímto potvrdil informaci, která byla zachycena ve vyhledávacích výsledcích v březnu 2025.

Co se mění?

  • Do současnosti mohl jeden inzerent zobrazovat reklamy pouze v horních nebo dolních pozicích, nikoliv v obou.
  • Google nyní umožňuje, aby relevantní reklamy byly zobrazeny jak v horních, tak dolních aukcích na stejné stránce výsledků, ale s jiným obsahem.
  • Nejedná se o porušení politiky dvojího zobrazování, protože horní a dolní umístění je považováno za samostatné aukce.

Inzerenti se objevují dvakrát na YouTube

Nejprve Google začal zobrazovat reklamy stejného inzerenta ve vyhledávání, nyní si však Anthony Higman všiml, že se toto chování objevilo také na YouTube v rámci jednoho scrollování. Podívejte se na video, které Anthony sdílel.

Automatické vytváření bumper videí

Anthony Higman zaznamenal, že Google nyní používá AI k automatickému zkrácení vašich delších YouTube reklam do 6sekundových bumper reklam, a to ihned po publikování kampaně. Myšlenkou je získat větší dosah bez potřeby samostatné kreativy pro bumper ads.

Automatické vytváření videí v Demand Gen

AI vytváření videí bylo v dubnu zachyceno také v Demand Gen, ale v tomto případě již přímo v průběhu tvorby kampaně.

Výzva se zobrazí v posledním kroku tvorby kampaně, kdy je možné na jeden klik vytvořit hned tři rozměry nových videí – horizontální, vertikální a čtverec. Videa jsou hotová za 1-2 minuty. Předem je také možné upravit barvy značky a fonty. Vytvořená videa lze také ještě dodatečně upravit ořezáním nebo zkrácením.

K ořezání a zkrácení videí v Demand Gen byla sepsána i stránka v nápovědě. Nyní můžete snadno ořezávat videa do horizontálního, čtvercového nebo vertikálního formátu a upravovat je na délku mezi 5 a 300 sekundami přímo v Google Ads rozhraní a to v Knihovně podkladů.

Chytré filtrování produktů v Merchant Center

Emmanuel Flossie zachytil přepracovanou funkci filtrování produktů v Google Merchant Center Next, která nyní využívá AI. Pomocí slov je možné popsat podmínky filtrace nebo se zeptat pomocí otázky a AI si zadání “přeloží” a připraví výběr produktů za nás.

Produkty připravené k vyzvednutí zvýrazněné v Shoppingu

Místní nákupní reklamy nyní zvýrazňují produkty skladem pomocí zeleného indikátoru, který ukazuje, že jsou k dispozici k vyzvednutí v obchodě ještě dnes. Novinku zachytil Arpan Banerjee.

Location Manager přichází do Google Ads

Google publikoval novou stránku nápovědy pro tzv. Location Manager, stránku umístěnou v Nástroje > Sdílená knihovna. Jedná se o místo pro efektivní správu fyzických lokalit.

V předchozí verzi nabízela Sdílená knihovna pouze Skupiny umístění, které budou brzy přesunuty právě do Location managera a přibudou stránky pro Podniková umístění (Business locations) a Nastavení (Settings).

Interaktivní Demand Gen reklamy na YouTube

Anthony Higman upozornil na to, že Demand Gen reklama na YouTube se po zhlédnutí několika sekund videa rozšíří o tlačítka Watch a Visit Site spolu s dynamickým remarketingem v rámci reklamy.

Náhled vstupní stránky pro Demand Gen

Thomas Eccel sdílel novinku týkající se reklam v Demand Gen kampani, kdy je nově umožněno inzerentům automaticky vygenerovat snímek obrazovky vstupní stránky. Tato funkce, která je ve výchozím nastavení povolena, poskytuje uživatelům vizuální náhled landing page ještě před kliknutím. Později Google tuto funkci také oficiálně potvrdil odesláním emailových oznámení skupině vybraným inzerentům.

Tlačítko „Zobrazit více“ v Shoppingu

Google testuje nové tlačítko “Zobrazit více” na druhém řádku nákupních reklam ve svých výsledcích vyhledávání. Tuto novinku zaznamenal Sachin Patel.

Použití marketingového obsahu k propagaci

Google zavedl nové nastavení v sekci Obecné možnosti účtu v Google Merchant Center s názvem Marketing Content Usage, v češtině to najdete pod názvem Použití marketingového obsahu.

Když je toto nastavení povoleno, umožňuje Googlu použít váš stávající marketingový obsah, jako jsou newslettery a příspěvky na sociálních sítích, k zvýraznění promo akcí, vizuálů značky a zpráv napříč Vyhledáváním, Nákupy a Mapami.

Aby Google tyto informace získal, může se automaticky přihlásit k odběru vašich e-mailů, aby shromáždil tyto informace nebo jeho email můžete přidat ručně.

Toto nastavení můžete povolit nebo zakázat. Tato novinka byla poprvé sdílena Dariem Zannoni a Arpanem Banerjeem.

Youtube produktové nálepky živě

Nálepky pro YouTube videa byly oznámeny během akce Google Marketing Live 2024. Nyní Arpan Banerjee zachytil, že je tato funkce spuštěna. Tyto klikatelné nálepky umožňují tvůrcům přímo označovat produkty, což divákům umožňuje snadno navštívit eshop a produkt zakoupit.

Youtube engagement jako cíl Demand Gen

Mihai-Adrian Ciurea zaznamenal, že engagement na YouTube může být nově cílem kampaně Demand Gen, a to konkrétně pro reklamy zahrnující video.

Čistší, více strukturované nastavení kampaně

Zeeshan Ali nedávno sdílel, že Google Ads testuje aktualizované rozhraní nastavení vyhledávací kampaně, kde jsou různé sekce uspořádány do samostatných bloků. Sekce jsou jasnější a přehlednější.

Chybějící režim souhlasu označen jako problém s výkonem

Thomas Eccel sdílel nejnovější aktualizaci o Google Ads, která blokuje publikování kampaní v Evropském hospodářském prostoru (EHP), pokud není režim souhlasu adekvátně nastaven. Režim souhlasu byl dříve považován jen za požadavek na dodržování předpisů, nyní je ale přímo spojen s výkonem reklam.

Zřeknutí se odpovědnosti v Performance Max pro citlivé vertikály

U regulovaných kategorií jako finance, zdraví nebo hazard, si Henry-Jörgen Rautits upozornil na možnost požádat zástupce Google o aktivaci Disclaimer asset, který je v betě pro kampaně Performance Max.

To zajistí, že vaše reklamy budou vždy obsahovat požadovaná právní nebo souhlas zřeknutí se odpovědnosti. Google bude tyto reklamy zobrazovat pouze ve formátech a na kanálech, které zobrazování této funkce podporují.

Diagnostika tagů chytřejší díky 3 novým výstrahám

Diagnostika tagů byla rozšířena o tři nové výstrahy, které pomáhají inzerentům účinněji odhalit a opravit problémy s značkami:

  • Vaše data tagu mohou být omezena
    Objeví se při použití podporovaného CDN (např. Cloudflare) bez režimu první strany.
    Oprava: Povolte režim první strany nebo ignorujte, pokud není potřeba.
  • Chybí konfigurační příkaz gtag
    Zobrazí se, když chybí konfigurační kód nebo je špatně umístěn.
    Oprava: Přidejte jej ihned po otevírací značce <head> na všech stránkách.
  • Chybějící Google tagy
    Vyvolá se, když GTM event tagy nemají odpovídající Google tagy.
    Oprava: Přidejte Google tag ke každému produktu, jako je GA4, Ads nebo Floodlight.

Google spustil Diagnostiku tagů v březnu 2024 a neustále přidává nové funkce na podporu inzerentů.

Ověření účtu při žádosti o podporu

Zeeshan Ali sdílel aktualizaci o tom, jak Google Ads změnil způsob, jakým zpracovává ověření účtu během žádostí o podporu. Místo odeslání samostatného emailu je ověření vyžadováno v Gmailu přímo v původním potvrzovacím emailu, když podáte žádost. Tato aktualizace značně urychluje proces ověření.

Tlačítko s výzvou k akci na obrázku na YouTube

Google začal na YouTube zobrazovat tlačítko s výzvou k akci přímo na obrázku v reklamě. I když to může zvýšit viditelnost a přinést více kliknutí, umístění působí poněkud neohrabaně. Tuto novinku sdílel Ömer Seyfettin Ekinci.

Novinky ve specifickaci produktového feedu

Google vydal každoroční aktualizaci specifikaci produktových feedu Merchant Centra, se změnami, které se začínají zavádět nyní, a dalšími aktualizacemi, které začnou platit 1. července 2025.

Změny platné okamžitě (8. dubna 2025)

  • Zálohy při postupném splácení nepatří do [price]: Pro splátky musíte nyní použít podatribut downpayment, který je součástí installment. Atribut price by měl odrážet plnou cenu zboží.
  • Nový atribut [certification] v EU: Nahrazuje pole energetické třídy. Stávající pole zůstávají platná ve Velké Británii, Norsku a Švýcarsku.
  • Nové atributy dopravy: Pro zlepšení odhadů doručení Google přidal:
    • carrier_shipping
    • shipping_handling_business_days
    • shipping_transit_business_days

Změny platné od 1. července 2025

  • Ukončení atributů pro americkou daň z prodeje: Atributy tax a tax_category a také nastavení daní v Merchant Center již nebudou vyžadovány. Nabídky, které byly zamítnuty kvůli chybějícím daňovým informacím, mohou znovu začít fungovat.
  • Ceny pro věrnostní zákazníky nepatří do [price] nebo [sale_price]: Ceny pouze pro členy věrnostního klubu zasílejte prostřednictvím atributu loyalty_program, pokud je podporován. Používání [price] nebo [sale_price] pro ceny členů po tomto datu může vést k zamítnutí.

Segmentovat výkon generování poptávky podle sítě

Thomas Eccel zpozoroval, že nyní je možné zobrazit podrobná data o výkonu Demand Gen kampaní na úrovni kanálu pomocí segmentu typu Síť. Funguje to také na úrovni reklamní skupiny.

Odborná pomoc k dispozici v přehledu účtu

Nový blok zaznamenaný Anthonym Higmanem se objevil na stránce Přehled účtu v Google Ads, nabízející inzerentům zkratku k „osobní bezplatné konzultaci“ s odborníkem na Google Ads. Uvádí, že vyhrazený zástupce se ozve prostřednictvím telefonu nebo aplikace pro zasílání zpráv, aby sdílel návrhy na zlepšení výkonu a personalizovanou pomoc.

Cíle s komentářem “Dobré pro”

Thomas Eccel zaznamenal novou aktualizaci uživatelského rozhraní, kdy při výběru cíle kampaně nově uvidíte sekci „Dobré pro“, která má za cíl vést inzerenty, zejména začátečníky, k chytřejšímu výběru cílu kampaně.

Ať už se zaměřujete na prodeje, potenciální zákazníky nebo povědomí, Google nyní podrobněji vysvětluje, pro co je každý cíl nejvhodnější, spolu s klíčovým ukazatelem výkonnosti, ke kterému bude optimalizovat (jako jsou zhlédnutí, nákupy nebo konverze).

Například cíl „Video Zhlédnutí“ nyní ukazuje, že je dobrý pro zvýšení zvážení a zvýšení objemu vyhledávání a optimalizuje se pro zhlédnutí.

Aktualizovaný layout pro rozšíření o ceny

Google experimentuje s novým layoutem pro rozšíření o cenu u vyhledávacích reklam. Dříve kliknutí na tlačítko „více“ také zobrazovalo ceny v nadpisu.

Nově ceny pro další produkty nejsou zobrazeny, když je kliknuto na ‘více’, a také popis je zkrácen.

Tuto úpravu zaznamenal Sachin Patel. A zde je další snímek obrazovky sdílený Hanou Kobzovou ze stejné aktualizace, který zobrazuje tři další varianty.

Většina typů kampaní skryta pod odkazem „Zobrazit více“

Zeeshan Ali si všiml nového odkazu „Zobrazit více“ při vytváření nové kampaně v online rozhraní Google Ads. Ve výchozím nastavení nyní Google zobrazuje pouze tři typy kampaní: Performance Max, Nákupy a Demand Gen. Ostatní jsou skryty právě pod odkazem „Zobrazit více“.

Hodnocení obchodů ukazuje podrobnosti o zásadách vrácení na desktopu

Podrobnosti o zásadách vrácení byly poprvé zaznamenány v automatických rozšířeních hodnocení obchodů na mobilních zařízeních v listopadu 2023. Tyto informace jsou nyní k dispozici i na počítači.

Uvedení zásad vrácení zboží není povinné, ale pokud jsou vaše podmínky atraktivní, je dobré je do Merchant Centra uvést. Tuto novinku zaznamenala Hana Kobzová.

Report “Popular Products” v Merchant Center

Google zavádí nový report Popular Products v Google Merchant Center v sekci Analytics, která poskytuje inzerentům silné přehledy o tom, co je populární na Google a jak si jejich vlastní inventář obstojí. Najdete ho v Analytics > Products > Popular products.

Poskytuje následující personalizované informace na základě vašeho katalogu, dostupnosti a regionu:

  • Vaše populární produkty na Google
  • Vaše populární značky na Google
  • Nejprodávanější produkty na Google
  • Zvažte naskladnění více produktů od značek, které prodáváte
  • Vaše produkty, které nejsou skladem
  • Značky, které získávají na popularitě na Google

Umožňuje inzerentům identifikovat nejprodávanější položky, zjistit, co je nedostupné, a prozkoumat vzestupné značky nebo produkty, které zákazníci stále více nakupují na Google.

Report se aktualizuje každý týden a umožňuje filtrovat podle kategorie, času a geografické oblasti.

Aktuálně je k dispozici v následujících zemích: Argentina, Austrálie, Rakousko, Brazílie, Belgie, Kanada, Chile, Česká republika, Dánsko, Finsko, Francie, Německo, Řecko, Maďarsko, Indie, Irsko, Itálie, Japonsko, Mexiko, Nizozemsko, Nový Zéland, Norsko, Polsko, Portugalsko, Rumunsko, Saúdská Arábie, Slovensko, Jihoafrická republika, Španělsko, Švédsko, Švýcarsko, Turecko, Ukrajina, Spojené arabské emiráty, Spojené království a Spojené státy.

Captcha při tvorbě nového účtu v MCC

Captcha byla dříve používána pouze během počátečního kroku vytváření nového účtu Google Ads. Ale nedávno byla rovněž zaznamenána v rozhraní při tvorbě nového účtu a to na úrovni MCC. Tuto aktualizaci zaznamenal Vojtěch Audy.

Ad Safety Report 2024

Google vydal každoroční zprávu o bezpečnosti reklam za rok 2024, kde uvedl, že pozastavil 39,2 milionu účtů, což je více než trojnásobek počtu 12,7 milionu v roce 2023. Kromě toho bylo odstraněno 5,1 miliardy reklam a přes 9,1 miliardy bylo omezeno kvůli porušení pravidel.

Google také zasáhl na širší úrovni a to proti 1,3 miliardám stránek vydavatelů a přes 220 000 webů vydavatelů. Tyto snahy jsou podpořeny pokroky v oblasti vymáhání pomocí AI, přičemž Google hlásí přes 50 aktualizací LLM pro zlepšení detekce a přesnosti. Nárůst pozastavení odráží přísnější kontrolu nad porušováním pravidel a špatnými aktéry na platformě.

Horizontální video v Shorts na desktopu

Thomas Eccel si všiml, že YouTube Shorts nyní zobrazuje horizontální 16:9 video reklamy na desktopu, což umožňuje inzerentům využít inventář Shorts bez potřeby vertikálních kreativ.

Tyto horizontální reklamy se objevují s černými pruhy nebo výplní, což může ovlivnit vizuální přitažlivost. Pokud je ale vaším cílem dosah a efektivita, tato aktualizace otevírá nový potenciál bez dalšího produkčního úsilí.

Google posílá inzerentům plán na krok za krokem zlepšení

Někteří inzerenti Google Ads obdrželi emailem personalizovaného průvodce s názvem “Váš průvodce krok za krokem pro zlepšení výkonu reklam”. Tyto týdenní e-maily, které budou přijímány následující tři měsíce, mají za cíl pomoci inzerentům zlepšit výkon kampaně.

Ačkoli není jasné, jak moc je každý průvodce přizpůsoben, Google tvrdí, že kroky jsou založeny na individuálních účtech a cílech výkonu. Tuto informaci sdílel Govind Singh Panwar.

Zrušení popisu s 60 znaky v PMAX

Google sjednotil maximální délku popisů v Performance Max na 90 znaků. Předtím byl jeden slot omezen na 60 znaků, což vytvářelo nesrovnalost v prostoru pro sdělení. Na novinku upozornil Yash Mandlesha.

Aktualizovaný layout experimentů

Muhammad Saqib si všiml přepracovaného layoutu sekce Experimenty v Google Ads, kdy se Google nejdříve ptá, co chcete testovat a následně se vybírá typ kampaně.

Stromová tabulka v Přehledech

Google Ads přidal nový typ zobrazení pro reporty. Konkrétně zavedl stromové zobrazení tabulky, které usnadňuje zkoumání dat ve vrstveném, rozbalitelném formátu, ideální pro rychlé rozložení vícestupňových dat.

Shopify aktualizuje způsob měření

Google oznámil aktualizaci týkající se eshopů na Shopify, který mění způsob využívání šablon a tagování. Nově musí inzerenti používající tento systém přejít na oficiální aplikaci Google & YouTube app on Shopify, abyste zabránili ztrátě sledování konverzí a remarketingu. Inzerenti mají čas do 26. srpna pro Non-Plus Shopify tarif a do 28. srpna u Shopify Plus.

Google pozastavuje plánované změny u cookie třetích stran v prohlížeči Chrome

Google plánoval zavést jednotnou výzvu pro cookies třetích stran (consent banner) ve svém prohlížeči Chrome, ale nyní oznámil, že se bude držet svého současného přístupu. Na tuto aktualizaci upozornil Vojtěch Audy.

Platba u obchodníka nyní dostupná v USA

Google oficiálně spustil službu Platby u obchodníka a to konkrétně v USA, pomocí které umožňuje nakupujícím přejít po objevení produktu přímo k platbě, aniž by opustili reklamu.

Platba u obchodníka se zobrazuje na následujících platformách:

  • in-stream na YouTube prostřednictvím Demand Gen
  • kampaně Performance Max
  • organické výsledky nakupování

Počáteční data ukazují zvýšení konverzí o 11 %. Pro její povolení je třeba přidat checkout link template prostřednictvím Google Merchant Center nebo produktového zdroje.

Google Ads API v17 přestane fungovat po 4. červnu

Google Ads oficiálně oznámil ukončení API v17 dne 4. června 2025. Po tomto datu všechny požadavky na API v17 selžou, což by mohlo narušit nástroje pro správu kampaní nebo automatizace, které stále používají starší verzi.

Google mění používání dat o konverzích a událostech

Google upozorňuje uživatele v rozhraní, že aktualizoval svůj přístup, jak používá data o konverzích a dalších událostech. Tuto aktualizaci zaznamenal Vojtěch Audy.

Cílení na staré zákazníky s PMAX

Jason King si všiml, že Google Ads tiše přidal nové nastavení v kampaních Performance Max nazvané “Lapsed customers”, které umožňuje zaměřit reklamy na neaktivní zákazníky. Pomocí remarketingových publik můžete říci Googlu, aby upřednostňoval intenzivnější oslovení minulých uživatelů, jako jsou staří zákazníci nebo dárci u Ad Grants.

Reklamy při pozastavení videa na TV

YouTube začal zavádět reklamy při pozastavení pro obrazovky připojených televizí (CTV), tzv. Pause ads.

Jak to funguje? Pokud divák pozastaví video na 10 sekund a neinteraguje s obrazovkou dalších 5 sekund, objeví se reklama. Někteří inzerenti si nejsou jisti, jak účinné to bude. Konec konců, když lidé pozastaví video, obvykle odcházejí, a ne zůstávají, aby se podívali na reklamu. Na novinku upozornil Anthony Higman.

Váha view-through konverzí pro Display a Video

Dario Zannoni si všiml, že v Google Ads nyní můžete přizpůsobit váhu view-through konverzí pro display a video kampaně, nastavením od 1% do 100% (výchozí je 100%).

Momentálně to neovlivňuje smart bidding ani optimalizaci kampaní, hlavně to ovlivňuje reportování, protože zobrazení konverzí jsou zahrnuty v všech konverzích. Zatím neexistuje žádná oficiální dokumentace, která by funkci lépe vysvětlila včetně praktického využití.

Google Ads API pro vylepšené sledování změn

Google Ads zavádí vylepšené sledování ChangeStatus v nadcházejících aktualizacích API, které poskytne detailnější sledování změn účtů, což usnadní monitorování úprav napříč zdroji. Pro využití této novinky, aktualizujte na nejnovější verzi API.

Google Ads API v19.1 vydáno

Google vydal novou Google Ads API ve verzi 19.1, kam přidal nové nástroje bez narušení kompatibility s verzí 19.

Klíčové aktualizace zahrnují channel controls na úrovni reklamních sestav a podpory plánování pro Demand Gen, nové metriky dosahu a podporu zvukových reklam v video kampaních, inzerenti nyní mohou přepsat vyloučení značky v Performance Max pro Shopping reklamy a při vytváření účtu přiřadit konverzní zákazníky.

Sklik

Automatický přesun řízení inzerce do Skliku

Dne 22. 4. 2025 bylo automaticky aktivováno plné řízení inzerce v Skliku u první skupiny účtů, které využívaly nastavení cen za proklik přímo v Skliku. Pokud se vás tento upgrade týkal, byla vám informace zaslána emailem. Jednalo se o první vlnu, další budou následovat.

Vylepšená diagnostika

V administraci Zboží najdete vylepšenou diagnostiku feedu s přehlednou tabulkou zobrazující úroveň problémů a počet produktů, kterých se to týká.

Propojení s Tealium

Sklik rozšiřuje platformy, se kterými spolupracuje, a v dubnu se k nim přidala také podpora nástroje Tealium, který shromažďuje zákaznická data na jednom místě. Celkem je nyní podporováno 13 nástrojů, díky čemuž se zjednodušuje tvorba first-party publik.

Nové zájmy o koupi

Cílení podle zájmů o koupi se v Skliku rozšířilo o následující publika:

  • Regály
  • Potápění
  • Motodíly
  • Cestování – Maďarsko
  • Cestování – Německo
  • Sportovní akce – obecně
  • Basketball – NBA
  • Formule 1
  • Fotbal – 1. Česká Liga
  • Fotbal – Liga Mistrů
  • Fotbal – Premier League
  • Hokej – 1. Česká Liga
  • Hokej – NHL
  • MMA – Clash of the Stars
  • MMA – UFC
  • MMA Oktagon
  • MotoGP
  • Koupě nemovitosti – do 2 mil. Kč
  • Koupě nemovitosti – do 4 mil. Kč
  • Koupě nemovitosti – do 6 mil. Kč
  • Koupě nemovitosti – do 8 mil. Kč
  • Koupě nemovitosti – do 10 mil. Kč
  • Koupě nemovitosti – do 12 mil. Kč
  • Koupě nemovitosti – do 15 mil. Kč

Sklik Expert fórum 2025 již brzy

28. května 2025 se uskuteční Sklik Expert Fórum. V programu najdete přednášky o mýtech v cílení, práci s vlastním publikem, výhodách garantovaného nákupu, nové kampani řízené umělou inteligencí i dalších novinkách v Skliku.

Zapomněla jsem na nějakou novinku? Neváhejte ji napsat do komentářů!

Jsem online marketérka na volné noze. Specializuji se na PPC reklamu v Google Ads a Sklik. Baví mě přemýšlet nad efektivitou mé práce, proto často objevím nějaký trik či vychytávku, jak zefektivnit práci na PPC kampaních nebo si sem tam naprogramuji užitečný skript, aby mi šla práce lépe od ruky. Hledáte PPC specialistu? Zjistěte o mě více nebo mi rovnou napište!

Vložit komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *