Sklik ohlásil změnu pravidel týkající se obrázků používaných pro kombinovanou reklamu v obsahové síti. Nově od 1. května 2019 nebude možné používat text v obrázcích kombinované reklamy a to ani do poměru 20% tak, jak tomu bylo doposud.
Použijeme-li na obrázku produkt, na kterém je text součástí produktu (např. balení produktu), tento obrázek bude povolen. Stejně tak i značka produktu může být součástí obrázků, nikoliv však značka samotného eshopu.
Více se dočtete na blogu Skliku vč. ukázek.
Jsem online marketérka na volné noze. Specializuji se na PPC reklamu v Google Ads a Sklik. Baví mě přemýšlet nad efektivitou mé práce, proto často objevím nějaký trik či vychytávku, jak zefektivnit práci na PPC kampaních nebo si sem tam naprogramuji užitečný skript, aby mi šla práce lépe od ruky. Hledáte PPC specialistu? Zjistěte o mě více nebo mi rovnou napište!
Nejnovější komentáře