Lze mít dva remarketingové kódy v jednom Adwords účtu?

Potřebujete dva remarketingové kódy pro Adwords v rámci jednoho účtu? A jde to vůbec? Ano! Čtěte dále a dozvíte se jak na to.

Nedávno jsem řešila situaci, kdy klient měl dva weby, které jsme se rozhodli označkovat za účelem remarketingu v rámci Google Adwords. Jedním byl blog a druhým eshop a publikum jsme chtěli oddělit, aby pro ně bylo možné vytvořit reklamy na míru, s cílem dostat je na eshop.

K naší radosti Adwords tuto možnost nabízí, ovšem je tak trochu schovaná. Přesto je však vygenerování druhého remarketingového kódu otázkou pár kliků:

1. Přejděte do Sdílené knihovny a klikněte na Publikum.

2. Vytvořte nový seznam uživatelů pomocí tlačítka + Seznam uživatelů remarketingu

Dvě remarketingové značky

3. U položky Koho chcete do seznamu přidat zvolte Návštěvníci stránky s konkrétní značkou pro remarketing

4. Zvolte tlačítko + Nová značka (ještě se neradujte)

Dvě remarketingové značky

5. Vyplňte ostatní informace jako Název seznamu a Trvání členství

6. Klikněte na Uložit pro uložení nového seznamu

7. Hurá! Právě jste získali druhou remarketingovou značku pro Váš účet Adwords

S druhým remarketingovým kódem se pracuje stejně jako s tím prvním. Je potřeba ho vložit na všechny stránky webu a to před koncovou značku těla, tedy </body>. Jakmile bude implementován, Adwords začne seznam plnit návštěvníky.

Aby remarketingové kampaně začaly fungovat, musí seznam obsahovat alespoň:

  • 100 aktivních návštěvníků (cookies) za posledních 30 dní pro remarketing v obsahové síti
  • 1000 aktivních návštěvníků (cookies) za posledních 30 dní pro remarketing ve vyhledávací síti

Získat dva remarketingové kódy nakonec nebylo tak těžké, že ano? A vygenerovat třetí značku bude o to snazší 😉

Mohlo by vás zajímat: