Potřebujete dva remarketingové kódy pro Adwords v rámci jednoho účtu? A jde to vůbec? Ano! Čtěte dále a dozvíte se jak na to.
Nedávno jsem řešila situaci, kdy klient měl dva weby, které jsme se rozhodli označkovat za účelem remarketingu v rámci Google Adwords. Jedním byl blog a druhým eshop a publikum jsme chtěli oddělit, aby pro ně bylo možné vytvořit reklamy na míru, s cílem dostat je na eshop.
K naší radosti Adwords tuto možnost nabízí, ovšem je tak trochu schovaná. Přesto je však vygenerování druhého remarketingového kódu otázkou pár kliků:
1. Přejděte do Sdílené knihovny a klikněte na Publikum.
2. Vytvořte nový seznam uživatelů pomocí tlačítka + Seznam uživatelů remarketingu
3. U položky Koho chcete do seznamu přidat zvolte Návštěvníci stránky s konkrétní značkou pro remarketing
4. Zvolte tlačítko + Nová značka (ještě se neradujte)
5. Vyplňte ostatní informace jako Název seznamu a Trvání členství
6. Klikněte na Uložit pro uložení nového seznamu
7. Hurá! Právě jste získali druhou remarketingovou značku pro Váš účet Adwords
S druhým remarketingovým kódem se pracuje stejně jako s tím prvním. Je potřeba ho vložit na všechny stránky webu a to před koncovou značku těla, tedy </body>. Jakmile bude implementován, Adwords začne seznam plnit návštěvníky.
Aby remarketingové kampaně začaly fungovat, musí seznam obsahovat alespoň:
- 100 aktivních návštěvníků (cookies) za posledních 30 dní pro remarketing v obsahové síti
- 1000 aktivních návštěvníků (cookies) za posledních 30 dní pro remarketing ve vyhledávací síti
Získat dva remarketingové kódy nakonec nebylo tak těžké, že ano? A vygenerovat třetí značku bude o to snazší 😉
Jsem online marketérka na volné noze. Specializuji se na PPC reklamu v Google Ads a Sklik. Baví mě přemýšlet nad efektivitou mé práce, proto často objevím nějaký trik či vychytávku, jak zefektivnit práci na PPC kampaních nebo si sem tam naprogramuji užitečný skript, aby mi šla práce lépe od ruky. Hledáte PPC specialistu? Zjistěte o mě více nebo mi rovnou napište!
Ani ma nenapadlo, že by s tým mohol byť problém. 🙂
Ale čestne priznávam – keď som doteraz mal na jednom účte remarketing na dva weby, vždy to boli publiká z Analytics. Keď si odmyslím remarketing vo vyhľadávači (ešte som ho neskúšal), tak preferujem Analytics publiká, tam sú väčšie možnosti.
Je dobré vědět, že to Adwords umí a jak se k tomu dostat 😉 Snad to někomu pomůže…
Pomohlo. Tohle jsem přesně hledal a…našel : ).
Super, tohle přesně jsem potřebovala. Díky.
tiez mi to pomohlo
Ahoj,
Neni jednodussi nastavit publika dle url? Pak by stacil 1 rmk kod na vice webech. Ale super point ktery jsem neznal. Diky
Dobrý den, děkuji za komentář. Řešit se to dá oběma způsoby. Záleží, kdo čemu dává přednost a co je v daném momentě a účtu jednodušší 🙂