Vyberte stránku

PPC Blog

Jako PPC specialista se každý den pohybuji v PPC nástrojích, které se neustále vyvíjí. Na mém PPC blogu najdete návody, tipy a triky z mé každodenní praxe.

PPC Novinky – Prosinec 2019

Google Ads Tvorba a sdílení plánů v Plánovači klíčových slov Začátkem prosince Google rozšířil svůj Plánovač klíčových slov o pokročilejší práci s plány. V minulosti bylo potřeba plány stahovat...

Problém s Sklikem? Kam se obrátit

V případě problémů s PPC platformou Sklik máte hned několik možností, kam se obrátit. Pojďme se na ně blíže podívat.  Nápověda Sklik Oficiální Sklik nápověda je obsáhlým zdrojem informací. Nevíte-li...

Co je míra prokliku (CTR)

Míra prokliku je poměr mezi počtem prokliků, které odkaz získá, a počtem jeho zobrazení. Často se označuje také jako CTR z anglického Click-through rate. Vyjadřuje se v procentech. Nejčastěji se...

Co je Criteo a jak s ním začít?

O Criteu se u nás mluví jen výjimečně. Co to tedy je a jaké jsou požadavky na to, abychom mohli začít s propagací s tímto systémem? Co je Criteo? Criteo je technologická společnost, která vznikla v...

I přes současnou situaci s COVID-19 pokračuji ve své práci bez omezení a bezpečně online.Jak Vám mohu pomoci?