Google Ads Nový Editor 2.0.2. V březnu vyšel Google Ads Editor 2.0.1., který byl za pár dnů updatován na verzi 2.0.2. Novinkou jsou Performance Max kampaně, správa konverzních akcí, výkon...
PPC Blog
Jako PPC specialista se každý den pohybuji v PPC nástrojích, které se neustále vyvíjí. Na mém PPC blogu najdete návody, tipy a triky z mé každodenní praxe.
V loňském roce Google upozornil na to, že podpora rozšířených textových reklam skončí k 30. červnu 2022. Responzivní textové reklamy (RSA) se tak stanou jediným podporovaným formátem pro standardní...
Objevte jeden z nejsilnějších nástrojů online marketingu, kterým je PPC reklama. Jde o nástroj neustále se rozvíjející a uplatnitelný pro jakýkoliv business. Zjistěte, co to je a jak může pomoci...
Google Ads Priority Google pro Google Ads v roce 2022 Google se letos plánuje zaměřit na: automatizaci,měření,soukromí. Více se dozvíte v oficiálním článku, kde Google zveřejnil tyto priority....
Google Ads Sloučení programů ověřování totožnosti inzerentů a ověřování obchodní činnosti Google se rozhodl sjednotit program pro ověřování inzerentů. Nově bude mít ověřování dva kroky. Dotazník s...
Používání rozšíření reklam by nemělo být v PPC kampaních opomíjeno. Proč? Jaká rozšíření máme v PPC platformách k dispozici? Pojďme se na to podívat. Co jsou rozšíření reklam? Rozšíření reklam jsou...
Nejnovější komentáře