Začněte pracovat s feedy a strategií cen a zviditelněte své produkty v Nákupech a Dynamickém remarketingu pomocí štítků. Ty jsou dostupné v Google Ads i Sklik. Jak na ně? Co jsou štítky u produktů?...
PPC Blog
Jako PPC specialista se každý den pohybuji v PPC nástrojích, které se neustále vyvíjí. Na mém PPC blogu najdete návody, tipy a triky z mé každodenní praxe.
Google Ads Registrujte se na Google Marketing Live 24. května 2023 se online uskuteční každoroční Google Marketing Live. Pokud ještě nejste přihlášení, zde je registrace. Končí 4 atribuční modely...
Používání podkladů reklam by nemělo být v PPC kampaních opomíjeno. Proč? Jaké typy podkladů máme v PPC platformách k dispozici? Pojďme se na to podívat. Co jsou rozšíření reklam? Rozšíření reklam...
Google Ads Úprava navigace v online rozhraní Google testuje hned dvě nové varianty navigace. Cílem je seskupit levé a horní menu (fakturace, konverze atp.) do jedné nabídky, aby měl uživatel to...
Objevte jeden z nejsilnějších nástrojů online marketingu, kterým je PPC reklama. Jde o nástroj neustále se rozvíjející a uplatnitelný pro jakýkoliv business. Zjistěte, co to je a jak může pomoci...
Google Ads Cílení v obsahové síti Od března 2023 se začnou možnosti cílení přesouvat pod stránku Obsah, která se tak stane jednotným místem pro nastavování cílení. Rovněž se změní také chování...
Nejnovější komentáře