Začněte pracovat s feedy a strategií cen a zviditelněte své produkty v Nákupech a Dynamickém remarketingu pomocí štítků. Ty jsou dostupné v Google Ads i Sklik. Jak na ně? Co jsou štítky u produktů?...
PPC Blog
Jako PPC specialista se každý den pohybuji v PPC nástrojích, které se neustále vyvíjí. Na mém PPC blogu najdete návody, tipy a triky z mé každodenní praxe.
Google Ads Posun konce cookies třetích stran v Chromu Zánik cookies třetích stran v prohlížeči Chrome se odsouvá na rok 2025. Tento plán byl původně oznámen v lednu 2020 s prvním datem ukončení v...
Google Ads EMEA Product Kickoff H1 2024 Dne 19.3.2024 se konala událost EMEA Product Kickoff H1 2024. Jaké novinky tam Google oznámil? spuštění rozšířených konverzí pro GA4 Deferred Online...
Objevte jeden z nejsilnějších nástrojů online marketingu, kterým je PPC reklama. Jde o nástroj neustále se rozvíjející a uplatnitelný pro jakýkoliv business. Zjistěte, co to je a jak může...
Při psaní reklam se občas stává, že dojde k překlepu či k pravopisné chybě. Věděli jste, že Google Ads Editor nás na chyby může upozornit? Zjistěte, jak na to! V základu má Google Ads Editor...
Google Ads AI novinky pro vyhledávání Google oficiálně oznámil vylepšení responzivních reklam ve vyhledávání pomocí umělé inteligence. Zjistil, že v určitých případech mohou reklamy s jedním...
Nejnovější komentáře