Vyberte stránku

Jak na MCC v Bing Ads?

Jak na MCC v Bing Ads?

Určitě znáte pojem MCC neboli My Client Center z Google Adwords, tedy klientské centrum ( = účet správce), které dovoluje spravovat několik podúčtů přes hlavní účet. Existuje něco takového i v Bing Ads?

Jak jistě tušíte, i Bing Ads má své MCC. Oficiální název není MCC, ale agenturní účet, který umožňuje přístup k několika podúčtům zároveň a tedy spravovat účty klientů agentury.

Jak MCC v Bing Ads zařídit?

Abyste získali agenturní účet, musíte se do Bing Ads nejprve zaregistrovat jako každý jiný běžný uživatel. Nefunguje to jako v Google Adwords, kde existuje speciální stránka pro získání MCC. Na Bing Ads si tedy nejprve vytvoříte běžný účet na požadovanou emailovou adresu. Následně je potřeba přejít na Účty a fakturace (Accounts & Billing) a tam v záložce Účty (Accounts) zvolit Stát se agenturou (Become an agency).

Bing Ads MCC - Vytvoření agenturního účtu

Bing Ads MCC – Vytvoření agenturního účtu

Pokud tento účet chcete používat pouze jako agenturní a nikoliv k reklamám, bude vás Bing bohužel několik pár dnů otravovat s propagačními nabídkami s cílem vás motivovat k doplnění fakturačních údajů a platební metody, abyste začali účet aktivně využívat k reklamám.

Jak získat přístup k podúčtům v Bing Ads MCC?

Strategie Bingu je taková, že klient si musí sám vytvořit vlastní běžný účet, aby měl možnost si nastavit platby a fakturační údaje a sám měl přístup, flexibilitu a dohled nad svým účtem. Celý proces tedy funguje následovně:

  1. Klient vám sdělí ID svého účtu,
  2. Zažádáte o přístup pomocí získaného ID. V průběhu žádosti také musíte zvolit, od kdy chcete přístup získat (ihned nebo například k nějakému konkrétnímu datu) a také, zda bude za reklamy platit agentura nebo klient.

    Bing Ads MCC - Propojení účtu

    Bing Ads MCC – Propojení účtu

  3. Klient žádost o přístup odsouhlasí v záložce Žádosti (Requests).
  4. Klientský účet se zobrazí v seznamu podúčtů v agenturním účtu Bing Ads.

Tato je jediná cesta, jak získat přístup k jinému účtu. Možnost vytvoření účtu přímo z MCC podobně jako v Google Adwords zde není.

Na co si dát pozor?

  • Mezi běžným a agenturním účtem nelze přepínat. Pokud jednou svůj účet označíte jako agenturní, není cesty zpět.
  • V Bing Ads MCC nelze propojit jedno MCC s jiným MCC (v Google Adwords to není problém). Pokud jste jedna firma, která má více reklamních účtů a chcete je spojit pod jeden souhrnný agenturní účet, tak jako se to běžně dělá v Google Adwords, mějte na paměti, že nebude možné dát k tomu souhrnnému účtu přístup agentuře, ale budete jí muset dát vaše přihlašovací jméno a heslo.
  • Jeden klientský účet může být připojen pouze k jednomu agenturnímu účtu. Bude-li tedy účet klienta připojen k jiné agentuře, klient jim nejdříve musí odebrat přístup a až poté dát přístup vám.

Začínáte s Bing Ads a potřebujete poradit? Napište do komentářů nebo mě kontaktujte.

Jsem online marketérka na volné noze. Specializuji se na PPC reklamu v Google Ads a Sklik. Baví mě přemýšlet nad efektivitou mé práce, proto často objevím nějaký trik či vychytávku, jak zefektivnit práci na PPC kampaních nebo si sem tam naprogramuji užitečný skript, aby mi šla práce lépe od ruky. Hledáte PPC specialistu? Zjistěte o mě více nebo mi rovnou napište!

2 Komentáře(ů)

  1. SH

    Dobrý den,
    fungují reklamy i v češtině? Děkuji.

    Odpovìdìt

Vložit komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *