Příjem notifikačních emailů klientů? Zjistěte jak na to!

Nechodí vám emaily o zamítnutých reklamách v Google Ads účtech Vašich klientů? V tomto článku Vám ukážu, jak si notifikační emaily v MCC nastavit.

Google Ads spustil možnost notifikačních emailů pro klientské účty již v roce 2010 (tehdy ještě jako Google AdWords), ale protože je toto nastavení poněkud skryto, často o této funkci uživatelé MCC účtů neví.

Emailové notifikace si můžete v novém rozhraní nastavit na úrovni vašeho MCC a to následujícím způsobem:

  1. Klikněte v horním menu na Nástroje => Nastavení

Nastavení notifikací v Google Ads MCC

  1. Rozbalte menu vedle názvu záložky Oznámení (Tento účet) a zvolte Oznámení (celá hierarchie)

Nastavení notifikací v Google Ads MCC

  1. Nastavte potřebná upozornění manuálně u každého účtu nebo hromadně označením všech účtů a následně přes tlačítko Upravit

Nastavení upozornění v Google Ads MCC

Emailová upozornění lze nastavit pro tyto úkony:

  • zamítnutné reklamy a upozornění týkající se zásad – vše / pouze nezbytně důležité / žádné
  • správa kampaní – vše / pouze nezbytně důležité / žádné
  • přizpůsobená nápověda a návrhy zlepšení výkonu – ano / ne
  • informační bulletin – ano / ne

Máte-li MCC, určitě doporučuji nastavit tato oznámení. Vyhnete se tak trapným situacím, kdy Vás na zamítnutí reklamy upozorní sám klient. Nezapomeňte si nyní nastavení notifikací zkontrolovat!

Mohlo by vás zajímat:

Napsat komentář

Tvá emailová adresa nebude publikována. Zadej své jméno, email a komentář.