Vyberte stránku

Příjem notifikačních emailů klientů? Zjistěte jak na to!

Příjem notifikačních emailů klientů? Zjistěte jak na to!

Nechodí vám emaily o zamítnutých reklamách v Google Ads účtech Vašich klientů? V tomto článku Vám ukážu, jak si notifikační emaily v MCC nastavit.

Google Ads spustil možnost notifikačních emailů pro klientské účty již v roce 2010 (tehdy ještě jako Google AdWords), ale protože je toto nastavení poněkud skryto, často o této funkci uživatelé MCC účtů neví.

Emailové notifikace si můžete v novém rozhraní nastavit na úrovni vašeho MCC a to následujícím způsobem:

  1. Klikněte v horním menu na Nástroje => Nastavení

Nastavení notifikací v Google Ads MCC

  1. Rozbalte menu vedle názvu záložky Oznámení (Tento účet) a zvolte Oznámení (celá hierarchie)

Nastavení notifikací v Google Ads MCC

  1. Nastavte potřebná upozornění manuálně u každého účtu nebo hromadně označením všech účtů a následně přes tlačítko Upravit

Nastavení upozornění v Google Ads MCC

Emailová upozornění lze nastavit pro tyto úkony:

  • zamítnutné reklamy a upozornění týkající se zásad – vše / pouze nezbytně důležité / žádné
  • správa kampaní – vše / pouze nezbytně důležité / žádné
  • přizpůsobená nápověda a návrhy zlepšení výkonu – ano / ne
  • informační bulletin – ano / ne

Máte-li MCC, určitě doporučuji nastavit tato oznámení. Vyhnete se tak trapným situacím, kdy Vás na zamítnutí reklamy upozorní sám klient. Nezapomeňte si nyní nastavení notifikací zkontrolovat!

Jsem online marketérka na volné noze. Specializuji se na PPC reklamu v Google Ads a Sklik. Baví mě přemýšlet nad efektivitou mé práce, proto často objevím nějaký trik či vychytávku, jak zefektivnit práci na PPC kampaních nebo si sem tam naprogramuji užitečný skript, aby mi šla práce lépe od ruky. Rádi byste se mnou spolupracovali? Napište mi!

1 komentář

Vložit komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *