O Criteu se u nás mluví jen výjimečně. Co to tedy je a jaké jsou požadavky na to, abychom mohli začít s propagací s tímto systémem? Co je Criteo? Criteo je technologická společnost, která vznikla v...
Blog - PPC Reklama
Metrika relativní CTR (relative CTR) se v Google Adwords objevila již v červnu 2011, ovšem ne všichni ji znají, rozumí ji a používají. Zatímco běžné CTR (Click-though rate, míra prokliku) vypovídá o...
V prosinci jsem se zúčastnila školení nástroje PPCBee v jejich kancelářích v Praze. Obávala jsem se, že se na školení nic nového nenaučím, každopádně bylo tomu naopak. Školení mi ukázalo, jak nad...
Nechodí vám emaily o zamítnutých reklamách v Google Ads účtech Vašich klientů? V tomto článku Vám ukážu, jak si notifikační emaily v MCC nastavit. Google Ads spustil možnost notifikačních emailů pro...
Začátkem května vyšla nová verze Google AdWords Editoru, která nově umožňuje pracovat s reportem vyhledávacích termínů. Jak tato funkce funguje? Dosud většina specialistů pracovala s termíny buď...
Měření konverzí je základem pro každý reklamní účet, odeslání kódu programátorům však nestačí. Implementaci musíme také otestovat a tím si ověřit, zda se konverze opravdu budou měřit. Víte jak...
Nejnovější komentáře