Vyberte stránku

Jak otestovat konverze volání z webu

Jak otestovat konverze volání z webu

Měření konverzí je základem pro každý reklamní účet, odeslání kódu programátorům však nestačí. Implementaci musíme také otestovat a tím si ověřit, zda se konverze opravdu budou měřit. Víte jak ověřit konverze volání z webu? Jestli ne, tak čtěte dále.

Jak na to nejít

Je jasné, že můžete kliknout na vlastní reklamu a přesvědčit se, zda se původní telefonní číslo klienta proměnilo v číslo od Googlu, ale proč promarnit tento klik a utrácet klientovi peníze? Navíc tento postup není 100% funkční, neboť Google zatím firmě nemusel přiřadit žádné číslo například z důvodu nízkého trafiku.

Další možností je rozšíření pro Chrome s názvem Google Tag Assistant. Zde můžeme vidět, zda je měření konverzí implementováno, ale zda je správné už nemusí být 100%.

Konverze volání v Google Tag Assistant

Takto by to šlo

Existuje však jiný způsob, který implementaci opravdu ověří. Správný přístup k testování konverzí volání z webu je za pomocí kouzelného #google-wcc-debug. Tento parametr stačí přidat na konec testované URL adresy, například:

http://vaseurl.cz/#google-wcc-debug

Po zadání této adresy klikněte 2x na Enter se zobrazí malé okýnko v levé dolní části obrazovky.

Pokud máte měření telefonního čísla na webu správně implementováno, po stisknutí tlačítka Force se telefonní číslo změní na 999999999.

Tak a teď a je čas si všechny landing pages otestovat 🙂

Jsem online marketérka na volné noze. Specializuji se na PPC reklamu v Google Ads a Sklik. Baví mě přemýšlet nad efektivitou mé práce, proto často objevím nějaký trik či vychytávku, jak zefektivnit práci na PPC kampaních nebo si sem tam naprogramuji užitečný skript, aby mi šla práce lépe od ruky. Hledáte PPC specialistu? Napište mi!

Vložit komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *