Od 12. listopadu 2018 reklamní systém Sklik mění způsob fungování frázové shody klíčových slov. Nově bude tato shoda ignorovat diakritiku. Podívejte se na příklad níže, jak to bude fungovat.
Jako příklad uveďme klíčové slovo “sportovní nátělník” ve frázové shodě. Dosud se reklamy spouštěly pouze na výrazy, které přesně obsahovaly “sportovní nátělník” jak například:
- sportovní nátělník Adidas
- dámský sportovní nátělník
Nově se od 12.11. ale budou reklamy aktivovat například pro:
- sportovni natelnik Adidas
- damsky sportovni natelnik
Nadále se nebudou reklamy aktivovat například pro:
- sportovni natelniky Adidas
- damske sportovni natelniky
Více si k této změně můžete přečíst zde: Rozšiřujeme zásah frázové shody
Jsem online marketérka na volné noze. Specializuji se na PPC reklamu v Google Ads a Sklik. Baví mě přemýšlet nad efektivitou mé práce, proto často objevím nějaký trik či vychytávku, jak zefektivnit práci na PPC kampaních nebo si sem tam naprogramuji užitečný skript, aby mi šla práce lépe od ruky. Hledáte PPC specialistu? Zjistěte o mě více nebo mi rovnou napište!
Nejnovější komentáře