Vyberte stránku

Novinky: Omezení pro Customer Match a HTML5 reklamy

Nová omezení v Google Ads pro Customer Match a HTML5 reklamy. Tyto featury již nejsou dostupné pro všechny, ale jen pro vybrané inzerenty.

Customer Match bude po manuální žádosti aktivní pouze pro účty, které:

  • dodržují zásady
  • mají dobrou platební morálku
  • inzerují déle než 90 dnů
  • utratili celkem již více než 50 000 USD

Podobná změna nastala i u HTML5 reklam. Ty jsou nově dostupné jen pro účty, které:

  • dodržují zásady
  • mají dobrou platební morálku
  • utratili celkem již více než 1000 USD

 

Jsem online marketérka na volné noze. Specializuji se na PPC reklamu v Google Ads a Sklik. Baví mě přemýšlet nad efektivitou mé práce, proto často objevím nějaký trik či vychytávku, jak zefektivnit práci na PPC kampaních nebo si sem tam naprogramuji užitečný skript, aby mi šla práce lépe od ruky. Hledáte PPC specialistu? Zjistěte o mě více nebo mi rovnou napište!

Vložit komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *