Vyberte stránku

Novinky: Google Ads spouští platbu za konverze u Obsahové sítě

Google Ads oznámil novou bidovací strategii pro Obsahovou síť. Nově bude možné platit za konverze, nikoliv za prokliky, jako tomu bylo dosud. Zkrátka pokud nebudou Vaše reklamy konvertovat, nebudete platit. Cena za konverzi nebude nikdy vyšší než stanovená cílová CPA.

Jaké jsou podmínky? Aby bylo možné tuto strategii aktivovat, musíme splňovat následující kritéria:

  • minimálně 100 konverzí za posledních 30 dní
  • prodleva mezi proklikem a konverzí nemůže být delší než 7 dní pro alespoň 90% konverzí

Je možné vyzkoušet tuto strategii také se Smart display kampaněmi, podmínky pak jsou 50 konverzí za posledních 30 dnů.

Tato strategie byla již několik měsíců dostupná pro vybrané účty. Nyní se však dostává do všech účtů splňující výše uvedené podmínky.

Platba za konverze

Jsem online marketérka na volné noze. Specializuji se na PPC reklamu v Google Ads a Sklik. Baví mě přemýšlet nad efektivitou mé práce, proto často objevím nějaký trik či vychytávku, jak zefektivnit práci na PPC kampaních nebo si sem tam naprogramuji užitečný skript, aby mi šla práce lépe od ruky. Hledáte PPC specialistu? Zjistěte o mě více nebo mi rovnou napište!

Vložit komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *