Vyberte stránku

Novinky: Volání z rozšíření o lokalitu jako konverze

Tento týden Google zavádí do Google Ads nový typ konverze a to volání z rozšíření o lokalitu! Tato novinka bude během tohoto týdne dostupná ve všech účtech.

Konverze budou implementovány automaticky, pokud je v účtu nastaveno sledování telefonních hovorů na úrovni účtu (novinka ze září 2018). Zkontrolujte si, zda máte hovory aktivované a to v Všechny kampaně => Nastavení => Nastavení účtu => Vytváření přehledů o voláních.

Sledování hovorů přes Rozšíření o lokalitu

Výchozí doba pro počítání hovoru jako konverze je 60 sekund. Tuto hodnotu bude možné manuálně upravit.

Jsem online marketérka na volné noze. Specializuji se na PPC reklamu v Google Ads a Sklik. Baví mě přemýšlet nad efektivitou mé práce, proto často objevím nějaký trik či vychytávku, jak zefektivnit práci na PPC kampaních nebo si sem tam naprogramuji užitečný skript, aby mi šla práce lépe od ruky. Hledáte PPC specialistu? Zjistěte o mě více nebo mi rovnou napište!

Vložit komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *