V úterý 26. 7. 2016 Google globálně vypustil rozšířené textové reklamy (ETA = Expanded Text Ads) pro Google Adwords. Všichni PPC specialisté již určitě pracují na přípravách nových textů pro své klienty. Někteří texty řeší s copywritery nebo přímo s klienty, kteří prostředí Adwords neznají. Jak takovou spolupráci zjednodušit a reklamy snadno naimportovat do Adwords Editoru?
Připravila jsem šablonu pro tvorbu nových rozšířených reklam, která takovou spolupráci usnadní. Automaticky kontroluje prázdná pole u povinných položek (proto po otevření vidíte tolikrát ERROR) a také maximální délku jednotlivých prvků.
Šablona je dostupná ke stažení pro Excel ve formátu .xlsx nebo v Google Spreadsheet (pouze pro čtení, vytvořte si vlastní kopii v menu File => Make a copy).
Doufám, že vám šablona usnadní přechod na nové ETA reklamy.
=> Stáhnout ETA šablonu pro Excel (.xlsx) <=
=> Stáhnout ETA šablonu pro Google Spreadsheet <=
Jsem online marketérka na volné noze. Specializuji se na PPC reklamu v Google Ads a Sklik. Baví mě přemýšlet nad efektivitou mé práce, proto často objevím nějaký trik či vychytávku, jak zefektivnit práci na PPC kampaních nebo si sem tam naprogramuji užitečný skript, aby mi šla práce lépe od ruky. Hledáte PPC specialistu? Zjistěte o mě více nebo mi rovnou napište!
Nejnovější komentáře