Google Ads Frázová shoda pohlcuje modifikovanou volnou shodu Znaménka plus zmizí z našich účtů. Frázová shoda se bude nově chovat jako volná modifikovaná shoda. Změna je platná již nyní pro reklamy...
PPC Blog
Jako PPC specialista se každý den pohybuji v PPC nástrojích, které se neustále vyvíjí. Na mém PPC blogu najdete návody, tipy a triky z mé každodenní praxe.
Hagakure protlačuje i samotný Google. O co se vlastně jedná? Poznejte novodobý přístup k tvorbě PPC kampaní ve vyhledávání. Co je Hagakure? Hagakure je moderní přístup k tvorbě struktury PPC kampaně...
Google Ads Vyloučení dat pro Smart Bidding V případě problémů s měřením konverzí můžete nově vyloučit problémové časové období a tato nepřesná data tak negativně neovlivní Smart Bidding. URL jako...
Google Ads Globální spuštění Kampaní na interakce s aplikacemi Cílem tohoto nového typu kampaně pro mobilní aplikace je motivovat věrné zákazníky k interakcím a přivádět je zpět do aplikace na nový...
Láďa Vitouš, zakladatel prvního českého podcastu o PPC reklamě s názvem PPC Podcast CZ, mě pozval jako hosta do třetího dílu svého podcastu. O čem si s Láďou povídám? jak si udržet přehled v PPC, o...
Google Ads Pozor na automatické úpravy v účtech Všichni se povinně podívejte do Auto Applied Recommendations Control Center, zda jste v programu přihlášení a jaké změny za vás Google v účtech dělá a...
Nejnovější komentáře