Call-only ads aneb reklamy pro volání dostali více znaků! Tuto novinku oznámil Google 25. února 2019. Jeden titulek o 25 znacích se mění na 2 titulky o 30 znacích Popisný řádek se zvyšuje z 80 na 90...
Archiv - Poznámky
Sklik oznámil, že do metriky Konverze začne zahrnovat i tzv. cross-device konverze. Začíná totiž používat novou technologii, která umožňuje identifikaci uživatele z různých zařízení. K této úpravě...
Google se rozhodl zrušit metriku Průměrná pozice. Ta bude z Google Ads odstraněna v září 2019. Místo ní nám Google doporučuje začít pracovat v těmito metrikami: % zobrazení zcela nahoře % zobrazení...
Sklik vypustil do účtů novinku v podobě modifikátorů nabídky pro zařízení! Multiplikátory jsou dostupné pro vyhledávací a obsahovou síť na úrovni kampaně, ale od 6.3.2019 přibude také možnost úpravy...
Google přináší do Google Ads nový videoformát, který bude v následujících týdnech dostupný všem inzerentům. Jedná se o 15sekundovou videoreklamu, kterou nebude možné přeskočit. Tento formát již...
Minulý týden vyšla nová verze Google AdWords Editoru s označením 12.6.1, která přináší obrovské množství novinek. Nově v AdWords Editoru najdeme například: Měření volání na úrovni účtu Doporučený...
Nejnovější komentáře