Vyberte stránku

Návod: Poznámky v Google AdWords

Návod: Poznámky v Google AdWords

Nové prostředí Google AdWords v poslední době s blížícím se vypnutím staré verze přináší spoustu novinek. Jednou z těch nejzajímavějších jsou určitě poznámky. K čemu slouží a jak s nimi pracovat?

První zmínky o této nové funkci se na internetu objevily již v březnu, ale teprve až teď přicházejí do našich účtů.

K čemu slouží poznámky v AdWords?

Jestli používáte poznámky v Google Analytics, tak určitě tušíte, o čem je řeč. Poznámky slouží k ukládaní zajímavých informací, ke kterým se časem můžeme vracet. Každá poznámka je vázána na určité datum, proto může sloužit například k zaznamenání úprav nabídek, revize termínů, spuštění nové kampaně, ale také externí změny, které mohou ovlivnit naše kampaně jako pokles cen prodávaných produktů, začátek speciální akce apod.

Jak s poznámkami pracovat?

Naše poznámky se zobrazují v grafu na úrovni účtu, kampaní, reklamních skupin a klíčových slov. Pokud graf nevidíte, musíte ho aktivovat pomocí ikony šipky dolů “Zobrazit graf“. K poznámkám se můžete dostat také pomocí ikony 3 teček a tam “Otevřít panel s poznámkami”.

Při umístění kurzoru myši nad graf uvidíte možnost “Přidat poznámku“.

V okně pro novou poznámku zkontrolujte zvolené datum a je-li třeba, upravte ho. Přidejte obsah poznámky. Novou poznámku vytvoříte tlačítkem “Uložit”.

Uložené poznámky jsou v grafu znázorněny šedým čtverečkem pod horizontální osou grafu. Při najetí myši nad čtvereček uvidíte obsah poznámky. Ve stejném okně můžete Přidat poznámku nebo Zobrazit všechny poznámky.

Po kliknutí na Zobrazit všechny poznámky se otevře postranní panel, kde je možné:

  • vyhledávat mezi poznámkami
  • filtrovat podle úrovně poznámek (účet, kampaň, sestava)
  • upravit poznámku
  • odstranit poznámku
  • přidat novou poznámku

Poznámky byly velmi žádnou funkcí mezi specialisty a konečně jsme se dočkali. Teď už je jen třeba je začít aktivně používat a vše důležité si zaznamenávat.

Jsem online marketérka na volné noze. Specializuji se na PPC reklamu v Google Ads a Sklik. Baví mě přemýšlet nad efektivitou mé práce, proto často objevím nějaký trik či vychytávku, jak zefektivnit práci na PPC kampaních nebo si sem tam naprogramuji užitečný skript, aby mi šla práce lépe od ruky. Hledáte PPC specialistu? Zjistěte o mě více nebo mi rovnou napište!

Vložit komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *