Vyberte stránku

PPC Novinky – Říjen 2024

PPC Novinky – Říjen 2024

Obsah

Google Ads

Business Links jako nový typ podkladu

Business links jsou novým rozšířením reklam, které je zatím jen v pilotní fázi. Představte si je jako rozšíření o podstránky s extra výhodami jako:

  • možnost uvedení až tří nadpisů
  • delší počet znaků – 30 znaků pro nadpis a 90 pro popisy (sitelinky mají maximum 25 + 2×35)
  • funkce vylepšení – je-li tato funkce aktivní, AI může vygenerovat další nadpisy tohoto odkazu a přizpůsobit ho tak záměru uživatele

Jsou určené pouze pro vyhledávání a Google doporučuje je přidat alespoň 6. Máte-li je v účtu k dispozici, najdete je mezi dalšími podklady (stejně jako třeba sitelinky).

Vstupují do aukce stejně jako rozšíření o podstránky a mohou se také společně v reklamě zobrazit. Google nijak nenaznačil, že by měly v budoucnu nahradit sitelinky, ale domnívám se, že by tomu tak mohlo být.

PMAX již není upřednostňována před Shoppingem

Google aktualizoval priority svých kampaní a odstranil automatickou prioritu Performance Max nad standardními Shopping kampaněmi.

Ginny Marvin potvrdila, že tato změna už je aktivní ve všech Google Ads účtech.

2 nové způsoby ověření v GMC Next

Google Merchant Center Next přepracoval svůj proces ověřování. Nyní nabízí celkem pět metod, včetně dvou nových, uživatelsky přívětivých možností. Mezi nové metody patří:

Aktuálně dostupné možnosti jsou:

  • Získání kódu zaslaného na váš firemní e-mail – NOVÉ
  • Použití vaší e-commerce platformy – NOVÉ
  • Přidání HTML značky nebo souboru
  • Použití Google Tag Manageru
  • Použití Google Analytics (skryto pod “Další možnosti”)

První nová metoda zasílá ověřovací kód na firemní e-mail, což je rychlé a jednoduché. 

Druhá poskytuje krokové návody přizpůsobené různým e-commerce platformám, aktuálně podporuje 8 z nich a univerzální návod.

Redesign navigace v online rozhraní

Google přepracoval design navigace v online rozhraní Google Ads a nyní používá kulaté ohraničení a bílou barvu v pozadí pro přehlednější orientaci.

Engaged audiences

Google představil nový automatický seznam publika česky oficiálně pojmenovaný jako “Publika z Googlu“, anglicky “Engaged audiences“. Anglický název je používán také v přehledu publik v českém rozhraní.

Publikum je tvořeno automaticky na straně Googlu a využívá tak cookies prvních stran, nikoliv třetích. Do tohoto publika se dostávají uživatelé, kteří reagují na reklamu a později navštíví webovou stránku. Chcete-li se o tomto typu publika dozvědět více, podívejte se na carousel, který jsem zveřenila na LinkedIn.

Úprava názvu dopravy v GMC Next

V Google Merchant Center Next nebylo možné při tvorbě nebo editaci dopravy upravit její název a ten se tvořil automaticky například jako “4 days-paid”. V říjnu Google tuto funkci přidal a úprava názvu je nově možná.

Rozšíření o Whatsapp dostupné ve 233 zemích

Ačkoli Google zatím neaktualizoval stránku nápovědy pro podklady typu Zpráva (= rozšíření o WhatsApp), Raúl Salas Moreno a další specialisté si všimli, že už je dostupné i v dalších zemích. Přibyly také evropské země včetně České republiky a Slovenska.

Zde je kompletní seznam aktuálně dostupných zemí: Afghánistán, Ålandské ostrovy, Albánie, Alžírsko, Americká Samoa, Andorra, Angola, Anguilla, Antigua a Barbuda, Argentina, Arménie, Aruba, Austrálie, Rakousko, Ázerbájdžán, Bahamy, Bahrajn, Bangladéš, Barbados, Bělorusko, Belgie, Belize, Benin, Bermudy, Bhútán, Bolívie, Bonaire, Sint Eustatius a Saba, Bosna a Hercegovina, Botswana, Brazílie, Britské indickooceánské území, Brunej, Bulharsko, Burkina Faso, Burundi, Kambodža, Kamerun, Kanada, Kapverdy, Kajmanské ostrovy, Středoafrická republika, Čad, Chile, Čína, Kokosové (Keelingovy) ostrovy, Kolumbie, Komory, Konžská republika, Demokratická republika Kongo, Cookovy ostrovy, Kostarika, Pobřeží slonoviny, Chorvatsko, Curaçao, Kypr, Česká republika, Dánsko, Džibutsko, Dominika, Dominikánská republika, Východní Timor, Ekvádor, Egypt, Salvador, Rovníková Guinea, Eritrea, Estonsko, Etiopie, Falklandské ostrovy (Malvíny), Faerské ostrovy, Fidži, Finsko, Francie, Francouzská Guyana, Francouzská Polynésie, Francouzská jižní území, Gabon, Gambie, Gruzie, Německo, Ghana, Gibraltar, Řecko, Grónsko, Grenada, Guadeloupe, Guam, Guatemala, Guernsey, Guinea, Guinea-Bissau, Guyana, Haiti, Honduras, Hongkong, Maďarsko, Island, Indie, Indonésie, Irák, Irsko, Ostrov Man, Izrael, Itálie, Jamajka, Japonsko, Jersey, Jordánsko, Kazachstán, Keňa, Kiribati, Kuvajt, Kyrgyzstán, Laos, Lotyšsko, Libanon, Lesotho, Libérie, Libye, Lichtenštejnsko, Litva, Lucembursko, Macao, Makedonie, Madagaskar, Malawi, Malajsie, Maledivy, Mali, Malta, Marshallovy ostrovy, Martinik, Mauritánie, Mauricius, Mayotte, Mexiko, Mikronésie, Moldavsko, Monako, Mongolsko, Černá Hora, Montserrat, Maroko, Mosambik, Myanmar, Namibie, Nauru, Nepál, Nizozemsko, Nová Kaledonie, Nový Zéland, Nikaragua, Niger, Nigérie, Niue, Norfolk, Severní Mariany, Norsko, Omán, Pákistán, Palau, Palestinská území, Panama, Papua-Nová Guinea, Paraguay, Peru, Filipíny, Polsko, Portugalsko, Portoriko, Katar, Kosovo, Réunion, Rumunsko, Rusko, Rwanda, Svatý Kryštof a Nevis, Svatá Lucie, Svatý Vincenc a Grenadiny, Samoa, San Marino, Svatý Tomáš a Princův ostrov, Saúdská Arábie, Senegal, Srbsko, Seychely, Sierra Leone, Singapur, Svatý Martin, Slovensko, Slovinsko, Šalomounovy ostrovy, Somálsko, Jižní Afrika, Jižní Korea, Španělsko, Srí Lanka, Svatá Helena, Saint Pierre a Miquelon, Surinam, Špicberky a Jan Mayen, Svazijsko, Švédsko, Švýcarsko, Tchaj-wan, Tádžikistán, Tanzanie, Thajsko, Togo, Tokelau, Tonga, Trinidad a Tobago, Tunisko, Turecko, Turkmenistán, Turks and Caicos, Tuvalu, Uganda, Ukrajina, Spojené arabské emiráty, Spojené království, Spojené státy, Uruguay, Uzbekistán, Vanuatu, Venezuela, Vietnam, Britské Panenské ostrovy, Americké Panenské ostrovy, Wallis a Futuna, Jemen, Zambie, Zimbabwe.

‘Jistota zvýšení’ pro Brand Lift

Google Ads zavedl metrikou “Jistota zvýšení” (Certainty of Lift) pro Brand Lift, který vypovídá o zlepšení povědomí o značce. Tato nová metrika ukazuje, nakolik je pravděpodobné, že navýšení kampaně je způsobeno reklamami a nikoli náhodou

Jistota je vyjadřována v následujících úrovních: >90% (vysoká), 85-89% (střední) a 70-79% (nízká). Na tuto novinku narazil Thomas Eccel.

Workflow pro převody klientských účtů

Google Ads oznámil nový proces nazvaný “Změna toho, kdo platí” (“Change Who Pays”), který zjednodušuje inzerentům převod klientských účtů na nový manažerský účet agentury, aniž by museli kontaktovat podporu. Celý proces lze vykonat přímo v účtu poskytnutím ID účtu nového plátce a data převodu.

AI generátor přehledů

Google spustil AI generátor zpráv pro účty používající angličtinu (stačí přepnout jazyk). Ať už potřebujete podrobné přehledy výkonu nebo rychlé shrnutí dat, tato novinka vám umožní klást konkrétní otázky a během několika sekund obdržet použitelný report.

Podmíněné formátování pro reporty

Reporty také získaly funkci podmíněného formátování. Můžete ji aktivovat kliknutí na rozbalovací nabídku u konkrétní metriky a zvolte Podmíněné formátování. Novinku zaznamenal Thomas Eccel.

Report CSS v GMC

Pokud v účtu Google Merchant Center používáte porovnávací nákupní služby (CSS), Google uvolnil nový report, který umožňuje zobrazit aktivitu napříč různými CSS, které vaši doménu inzerují.

Přehled zobrazuje metriky kliknutí až pro pět CSS najednou, buď ty s nejlepším výkonem, nebo vybrané uživatelem, s daty pokrývajícími maximální časový rámec 30 dnů. Report najdete v sekci Informace o firmě > karta CSS.

Analýza publika v GMC

Google Merchant Center Next nabízí další nový report a to Audience Analytics, jež má pomoci obchodníkům získat hlubší přehled o svých zákaznících. Analyzuje regiony, pohlaví a věkové skupiny uživatelů, kteří projevují největší zájem o jejich produkty. Najdete ho v Analytika > Produkty > Publikum.

Spuštění reklam v Google Lens

Tato funkce byla poprvé oznámena během Google Marketing Live 2024, ale Google oznámil, že jsou již živě v Google Lens, což umožňuje uživatelům nakupovat přímo z vizuálního vyhledávání. Google uvedl, že 20 % všech vyhledávání v Lens má nákupní záměr.

Například když vidíte člověka na ulici v kousku oblečení, které se vám líbí, můžete si ho vyfotit a produkt na základě fotky vyhledat.

Reklamy v AI Overviews

Google spustil reklamy v tzv. AI Overview pro mobilní uživatele v USA. Tyto reklamy se objevují přímo v přehledech generovaných umělou inteligencí ve Vyhledávání a pomáhají uživatelům najít relevantní produkty spolu s jejich dotazy. Reklamy i nadále obsahují štítek „Sponzorováno“ pro transparentnost.

Navíc AI Overviews byly v říjnu i v dalších zemích mimo USA, a to konkrétně ve více než 100 státech. Zde je kompletní seznam, který sdílel Adriaan Dekker. Česko ani Slovensko v seznamu není.

Product Studio v češtině

Product Studio se objevilo v Google Merchant Center Next již v prvních českých účtech! Pro připomenutí, první zmínka o něm byla v květnu 2023 v průběhu Google Marketing Live 2023.

Aktivní Video Partners pro Demand Gen

Thomas Eccel si všiml, že video partneři pro Demand Gen jsou ve výchozím nastavení aktivní, takže si to nezapomeňte zkontrolovat, abyste se vyhnuli nechtěným nákladům. Ještě v srpnu 2024, kdy byla tato novinka objevena, byla tato možnost defaultně vypnuta.

Nový report pro konverze

Giοrgos Touloumis narazil na nový report zobrazující se v sekci Cíle > Konverze > Přehled, který umožňuje inzerentům analyzovat konverze rozdělené na potenciální zákazníky nebo prodej.

Report sestává ze dvou záložek:

  • Prodeje
  • Potenciální zákazníci

Níže si můžete prohlédnou screeny obou záložek, které Giorgos zveřejnil.

Videa v Shopping reklamách

S atributem video_link, který spatřil světlo světa v září, a s oznámeným Video highlights, Saad Ali Khan narazil na video přímo reálně v Shopping reklamě. Taková reklama je označená štítkem “Watch” . Po kliknutí se reklama otevře v nové sekci, kde se video přehrává v opakované smyčce, což může zvýšit uživatelskou angažovanost u videoobsahu přímo ve výsledcích vyhledávání.

Záložky pro podkategorie v nákupních reklamách

Při hledání “sluchátek” si Sachin Patel všiml, že Shopping reklamy nyní zobrazují záložky pro podkategorie sluchátek, včetně možností, jako jsou Bezdrátová sluchátka, Herní náhlavní soupravy, Sluchátka na uši a Dětská sluchátka.

Negativní keywords v Plánovači klíčových slov

Zeeshan Ali zjistil, že Google Ads přidal záložku Negativní klíčová slova do Plánovače klíčových slov, což zjednodušuje proces vyloučení nerelevantních vyhledávacích dotazů při analýze klíčových slov.

Segmenty pro skupiny podkladů PMAX

Thomas Eccel objevil možnost aplikovat segmenty na skupiny aktiv Performance Max a to v zobrazení tabulky.

Dostupné segmenty zahrnují:

  • Čas
  • Typ kliknutí
  • Konverze
  • Zařízení
  • Síť
  • Nejlepší vs Ostatní

Pod Časem a Konverzemi máte další možnosti. Například v rámci Konverzí můžete segmentovat podle akce konverze nebo dnů do konverze.

Generování podkladů v PMAX pomocí seznamu adres URL

Felix Mayo narazil na novou funkci v kampaních Performance Max, kdy mohou uživatelé poskytnout seznam konkrétních url stránek jako vstup pro generování podkladů.

Tato funkce si klade za cíl zdokonalit tvorbu podkladů a dodat lépe sladěný obsah s tím, co chce inzerent promovat.

Google experimentuje s novými štítky sponzorovaných reklam

Google experimentuje s označením reklam ve vyhledávání v zahraničí. Tuto zprávu zveřejnil Barry Schwartz. Zaznamenány byly konkrétně tyto nové varianty v angličtině:

  • Sponsored by Název firmy
  • Sponsored | Název firmy
  • Sponsored • Název firmy
  • Sponsored : Název firmy

POAS v prvních účtech

Beta bidování na profit, poprvé zaznamenána v dubnu 2024 a později představena na Google Marketing Live 2024, už je testována na prvních účtech. Uvedla to Casey Gill. Tato novinka minimalizuje závislost na nástrojích třetích stran, které byly dříve pro tento účel používány.

Loyalty Promotions také mimo USA

Google rozšiřuje Loyalty Promotions, speciální cenové promoakce pro členy klubu, mimo USA. Oficiálně nebylo oznámeno kde, ale z nápovědy zmizela informace o dostupnosti pouze v USA, což signalizuje plány na zavedení i v dalších zemích. Úpravy si všiml Emmanuel Flossie.

Sankce za porušení pravidel třetími stranami

V listopadu 2024 bude Google uplatňovat přísnější sankce podle své aktualizované politiky pro třetí strany. Změny jsou zaměřeny na snížení významných nebo opakovaných porušení pravidel v ekosystému Google Ads.

Agentury jsou také považovány za třetí strany a jakákoli agentura, která nebude dodržovat pravidla Google Ads, může čelit důsledkům, jako je odstranění z programů jako Google Partners, pozastavení účtů nebo dokonce trvalému zákazu podílet se na inzerci.

Migrační nástroj pro VAC

Již víte, že Video for actions budou integrovány do Demand Gen. Google již publikoval svůj nástroj, který zařídí migraci na Demand Gen.

Tento nástroj umožňuje inzerentům snadno replikovat nastavení VAC pro Demand Gen, což pomáhá těm, kteří jsou nováčky v Demand Gen nebo provádějí testy ve velkém měřítku. Videa se automaticky kopírují, ale obrázky je nutné přidat ručně. Inzerenti využívající lift measurement by měli počkat na plné zavedení tohoto nástroje v Q2 2025.

Na novinku upozornil Thomas Eccel.

Vylepšení videa pro PMAX

Vylepšení videí v PMAX je již nějakou dobu dostupné, ale nově je možné tuto funkci aktivovat nebo pozastavit v nastavení kampaně. Jak to vypadá se podívejte na obrázek níže. Upozornil na to Thomas Eccel.

Video vylepšení pro Demand Gen

Google představil nástroj vylepšení videí pro kampaně Demand Gen (již známé z PMAX), které umožňují inzerentům převést videa do čtvercových (1:1) a vertikálních (4:5, 9:16) formátů.

Tyto funkce, podpořené AI, také vytvářejí kratší verze zvýrazněním klíčových momentů, což činí reklamy univerzálnějšími napříč platformami.

Inzerenti mohou sledovat výkon těchto vylepšených videí a podle potřeby je uchovat nebo odstranit. Novinku sdíelel Thomas Eccel.

Google Ads omezuje uchovávání dat na 11 let

Od 13. listopadu Google Ads omezí uchovávání dat na 11 let. To platí pro všechna data účtu, včetně metrik a informací o fakturaci. Inzerenti, kteří potřebují starší data, by si je měli uložit před účinností této nové politiky.

Experimenty pro testování automatických podkladů v PMAX

Google Ads spustilo nový typ experimentu pro Performance Max kampaně, ve kterém je možné testovat zapnutí/vypnutí tzv. automatických podkladů (automaticky generované nadpisy a popisy). Na novinku upozornili Thom Langeveld a Adriaan Dekker.

Integrace GMC s Amazon MCF

Google spsutil novou integraci s Amazon Multi-Channel Fulfillment (MCF) v Google Merchant Center, aby zlepšil zobrazení rychlosti dopravy. To umožní obchodníkům zobrazit přesné odhady doručení.

Shopify nyní odesílá data zákazníků

Shopify spustilo dlouho očekávanou funkci, která umožňuje uživatelům přenést automaticky údaje o zákaznících přímo do Google Ads. Tato aktualizace usnadňuje vytváření publik na základě vlastních dat pro porovnání zákazníků pro cílení na podobná publika a vyloučení. Zatím ale nepodporuje filtry a vlastní segmenty zákazníků.

Dynamický remarketing na YouTube

Google začal zobrazovat produkty pod doprovodným bannerem u video reklam na desktopovém rozhraní YouTube na základě feedu. Podporuje nejen retail, ale také vlastní feedy. Kliknutím na produkt se dostanete přímo na stránku produktu. Tato funkce byla dříve dostupná na mobilu, ale nyní je dostupná i ve verzi pro počítače.

Thomas Eccel zaznamenal také produkty na Youtube, ale v jeho případě se jednalo o Demand Gen kampaň. V carouselu se zobrazilo 5 produktů.

Diagnostika Google tagu detekuje 2 nová varování

Google oznámil, že Tag Diagnostics nyní detekuje dva nové typy varování:

  • “Tag přestal odesílat data” – informuje uživatele, pokud tag již neshromažďuje data.
  • “Tag nalezen příliš nízko na stránce” – upozorňuje na tagy, které mohou být umístěny příliš nízko ve struktuře HTML, což může potenciálně ovlivnit přesnost dat.

Označení Top Links

Google testuje nový název “top odkazy” nebo “top odkazy z …”, kterým označuje sekci s rozšířeními o podstránky, nejspíš aby byly lépe identifikovatelné a sekce pomohla dostat se uživatelům rychleji na relevantní podstránky.

Upřesnění dotazu v reklamách

Google testuje nový formát reklamních karet pro placené reklamy ve vyhledávacích výsledcích, který zahrnuje rozšířené možnosti pro zpřesnění vyhledávacího dotazu a placených výsledků. Tento test sdílel Khushal Bherwani.

Rozbalování sekce reklam

Dalším zaznamenaným testem je rozbalitelná a sbalitelná sekce vyhledávacích reklam. Tento formát dává uživatelům více kontroly nad viditelností reklamy.

Nové zásady pro volání a zasílání zpráv

Anthony Higman upozornil na aktualizaci podmínek týkajících se volání a zasílání zpráv. Google vyžaduje, aby byl uživatel upozorněn na to, že je jeho hovor nahráván a zajistit dodržování místních zákonů o ochraně soukromí.

‘Get Started’ v Souhrnu

Adriaan Dekker a Thomas Eccel objevili novou souhrnnou kartu “Get Started” v Přehledu v Google Ads.

Tato funkce umožňuje uživatelům, kteří s inzercí začínají, rychle zobrazit jejich optimalizační skóre a klíčové kroky k zahájení využívání reklam.

Performance Max pro Google Ad Grants

Jason King sdílel informaci, že kampaně Performance Max jsou nyní dostupné ve vybraných účtech Google Ad Grant, což umožňuje neziskovým organizacím používat strategie cílení na publikum bez tradičních klíčových slov. Vidí je již u 50 % svých účtů.

Typ kliknutí pro reportování Travel feeds

Google Ads spustil novou funkci reportování pro Travel feeds ve vyhledávání. Nově pod metrikou Typ kliknutí (Click Type) uvidíte segment “Travel assets”.

Přístup k reportování cestovních kanálů:

  1. Klikněte na ikonu Kampaně v Google Ads.
  2. Přejděte do rozbalovacího menu Přehledy a reporty.
  3. Vyberte Editor reportů a vytvořte vlastní report.
  4. Přidejte Typ kliknutí a další metriky jako Kliknutí nebo Zobrazení.

Štítky pro video reklamy s AI obsahem

Jen několik dní před volbami v USA, Google začal označovat politické reklamy obsahující vizuály generované nebo upravené pomocí AI a označovat je jako upravené nebo syntetické. Novinku zachytil Anthony Higman.

Nový experiment pro video

Google zveřejnil novou možnost experimentu v Google Ads zaměřeného na testování dopadu kreativy na výkon videa. Pro více informací doporučuji oficiální článek.

Formulář zpětné vazby při odhlášení z automaticky vytvořených prostředků

Google zavedl formulář zpětné vazby pro inzerenty, kteří se rozhodnou odhlásit z automaticky vytvořených podkladů v Google Ads, aby lépe pochopil jejich rozhodnutí. Tuto novinku zaznamenal Mihai-Adrian Ciurea.

K dispozici jsou následující možnosti:

  • Máte obavy o výkon
  • Máte ohledy na dodržování předpisů
  • Chcete si udržet větší kontrolu
  • Objevili jste obsah nízké kvality
  • Jiný důvod

Celoplošné mobilní Demand Gen reklamy na YouTube

Thomas Eccel zachytil nový formát reklamy na domovské obrazovce YouTube, který okupuje celý mobilní displej. Jedná se o reklamu kampaně Demand Gen.

Reklamy jen na volání končí

Dario Zannoni zjistil, že Google ukončí reklamy jen na volání a nahradí je RSA reklamy. Jejich vytvoření bude již brzy nedostupná, i když zatím nebylo zveřejněno žádné datum.

Název firmy v názvu sekce vyhledávacích reklam

Anthony Higman zaznamenal, že Google Ads používá názvy značek jako nadpis sekce reklam ve výsledcích vyhledávání Google. To může být považováno za porušení ochranné známky, vzhledem k tomu, že neexistuje žádná souvislost mezi hledaným výrazem a níže zobrazenými reklamami patřících jiným inzerentům.

Vylepšené doporučení pro zvýšení rozpočtů

Google aktualizoval doporučení pro zvýšení rozpočtu v sekci Doporučení a to přidáním grafu, který zvýrazňuje příležitosti růstu a potenciální kliknutí/náklady/zobrazení (mezi metrikami lze přepínat).

Video reklamy bez nadpisů a výzvy k akci

Anthony Higman si všiml, že při tvorbě video reklamy je možné vůbec neuvádět nadpisy reklamy či výzvy k akci. Tyto sekce je možné vypnout pomocí zatržítka.

Snadná integrace doplňkového zdroje vytvořeného v Google Sheets

Emmanuel Flossie před časem upozornil na to, že GMC Next neumí pracovat s již předpřipraveným doplňkovým feedem v Google Sheets. Bylo třeba tabulku vytvořit na základě připravené šablony od nuly nebo využít jinou metodu. V říjnu ale Google tuto funkci dopracoval a tento problém je tedy vyřešen.

Google Ads API v18

Google oznámil vydání v18 Google Ads API, které nabízí několik nových funkcí a vylepšení.

Výpadek Google Ads

Dne 1. října došlo kolem 7:00 UTC k výpadku Google Ads. Mnoho inzerentů tak nebylo schopno přistupovat během několik hodin ke svým reklamním účtům a spravovat své kampaně. Objevovala se chyba serveru 500. Snímek obrazovky sdílel Rakshit Shetty spolu s mnoha dalšími.

Později toho dne v 14:52 UTC Google problém vyřešil.

Sklik

Seznam Garant

Seznam integroval do Skliku svou službu Seznam Garant. Jedná se o garantované online reklamy za předem známou cenu na vybraných reklamních plochách na webech Seznamu i jeho partnerů. Výhodou je možnost zadání a spuštění kampaně bez asistence obchodníka, třeba i o víkendu. Na novinku narazil a screen sdílel Vojtěch Audy.

Limity v Skliku

I Sklik účet má své limity a pokud se k nim budete blížit, může dojít ke zpomalení práce s účtem a v krajním případě k nemožnosti hromadných úprav, např. aktualizací pomocí importu, exportu apod., včetně operací prostřednictvím API.

Pro kampaně typu Zboží v Skliku by počet produktových skupin neměl přesáhnout 500 entit.

Halloweenská hra

Máte rádi hry? Sdílela jsem na LinkedIn jednu k Halloweenu. 🎃 Na obrázku níže vidíte 6 párů slov, které reprezentují základní PPC termíny (v angličtině). Uhodnete je všechny? 👻

A pokud vás hraní baví, napište mi na LinkedIn a pošlu vám bonusovou Halloweenskou PPC křížovku 😉

Zapomněla jsem na nějakou novinku? Neváhejte ji napsat do komentářů!

Jsem online marketérka na volné noze. Specializuji se na PPC reklamu v Google Ads a Sklik. Baví mě přemýšlet nad efektivitou mé práce, proto často objevím nějaký trik či vychytávku, jak zefektivnit práci na PPC kampaních nebo si sem tam naprogramuji užitečný skript, aby mi šla práce lépe od ruky. Hledáte PPC specialistu? Zjistěte o mě více nebo mi rovnou napište!

Vložit komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *