Vyberte stránku

Novinky: 4 nové metriky pro vyhledávání v Google Ads

Pozice 1 v Google Ads znamená první pozici, ale už nevíme, zda se reklama zobrazila nad organickými výsledky vyhledávání nebo pod nimi. A právě z tohoto důvodu Google zavádí 4 nové metriky pro vyhledávání.

Nově tak ve svých účtech uvidíme:

✔️ % zobrazení na první pozici nahoře
✔️ % zobrazení nahoře
✔️ podíl zobrazení na první pozici nahoře
✔️ podíl zobrazení nahoře

Nové metriky pro vyhledávání v Google Ads

Více informací naleznete zde: Introducing four new search ad position metrics

Jsem online marketérka na volné noze. Specializuji se na PPC reklamu v Google Ads a Sklik. Baví mě přemýšlet nad efektivitou mé práce, proto často objevím nějaký trik či vychytávku, jak zefektivnit práci na PPC kampaních nebo si sem tam naprogramuji užitečný skript, aby mi šla práce lépe od ruky. Hledáte PPC specialistu? Zjistěte o mě více nebo mi rovnou napište!

Vložit komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *