Novinky: Úprava geografického cílení v Google Ads

Při geografickém cílení v Google Ads si v pokročilém nastavení “Možnosti míst” můžeme zvolit, na koho chceme dané cílení aplikovat. Oblíbená možnost “Lidé v cílených místech”, kdy se uživatel musel nacházet fyzicky ve vybrané lokalitě, je nově rozšířena na “Lidé, kteří žijí v cílových lokalitách nebo je často navštěvují” a tedy reklamy se zobrazí lidem, kteří se momentálně fyzicky v dané lokalitě nacházejí, ale také těm, kteří tam právě nejsou, ale často se tam objevují, např. tam pracují nebo bydlí.

Bohužel nevíme, jaká frekvence je pro Google dostačující, aby člověka zařadil do “častých navštěvovatelů”, což může být problém pro některé obory a jejich placenou reklamu.

 

Mohlo by vás zajímat:

Napsat komentář

Tvá emailová adresa nebude publikována. Zadej své jméno, email a komentář.