Pokud v Google Ads účtu používáte větší množství rozšíření o propagaci, může se stát jejich správa peklem. Pravidelně kontrolovat každou url adresu, zda je sleva stále aktuální, může být velmi...
Blog - PPC Reklama
Řešit problémy v Google Ads není nic neobvyklého. Když si ale nevíte rady, kam se můžete obrátit? Nápověda Google Ads Jedná se o oficiální nápovědu k Google Ads. Je velmi rozsáhlá. Najdete tam...
Reklama na vlastní brandové výrazy je téma, které řeší každý inzerent v určitém momentu svého podnikání. Možná se ptáte, proč platit za prokliky na vlastní značku, když jsme na prvním místě v...
Nejčastější formou PPC reklamy je kampaň ve vyhledávání a právě pro takovou kampaň je třeba porozumět klíčovým slovům. V tomto článku zjistíte vše, co je potřeba o klíčových slovech pro PPC reklamu...
Hagakure protlačuje i samotný Google. O co se vlastně jedná? Poznejte novodobý přístup k tvorbě PPC kampaní ve vyhledávání. Co je Hagakure? Hagakure je moderní přístup k tvorbě struktury PPC kampaně...
Láďa Vitouš, zakladatel prvního českého podcastu o PPC reklamě s názvem PPC Podcast CZ, mě pozval jako hosta do třetího dílu svého podcastu. O čem si s Láďou povídám? jak si udržet přehled v PPC,o...
Nejnovější komentáře