Screeny: Nový interface Google Adwords

Letos Google oficiálně oznámil, že se do Google Adwords účtů bude postupně dostávat nový vzhled. Jedná se o jednotný styl, na který Google postupně převádí všechny své nástroje. Zatím nový interface není příliš rozšířen, do všech účtů ho chtějí dostat do konce roku 2017, proto se podívejte, jak vypadá.

K účtu s novým rozhraním jsem získala přístup včera, kdy jsem se o tuto možná ne pro všechny radostnou novinku, ihned podělila na Twitteru. Abyste se nelekli, tento klient je z Chile, proto na screenech uvidíte údaje v chilských pesos. V účtu jsem ještě nedělala žádné změny, vše je od předchozího specialisty.

V novém interface zatím nejsou dostupné veškeré funkce, proto můžeme přepínat mezi starým a novým vzhledem. Nový design slouží především pro vyhledávací kampaně, jiný typ v něm zatím vůbec nelze tvořit. Levý sloupec je na screenech vždy zobrazen, ale máte možnost ho skrýt. Orientace v prostředí je intuitivní, každopádně změna je to velká. Podívejte se sami.

Mě by zajímalo, jak vyřeší nabídku se Sdílenou knihovnu a Hromadnými operacemi, která se ve starém rozhraní nachází v levém sloupci. Každopádně na kompletní interface si budeme muset ještě chvíli počkat. Co na nový design říkáte vy?

Mohlo by vás zajímat:

1 komentář k Screeny: Nový interface Google Adwords
  1. PPC analytik Odpovědět

    Vypadá to jako Sklik převlečený do Googlího kabátku 🙂

Napsat komentář

Tvá emailová adresa nebude publikována. Zadej své jméno, email a komentář.