Příjem notifikačních emailů klientů? Zjistěte jak na to!

Možná už jste si někdy položili otázku, spravujete-li účty skrze MCC, jak být informován o nízkém stavu finančních prostředků na jednotlivých účtech či o zamítnutých reklamách. Adwords totiž tyto emaily posílá jen majitelům účtů, pokud si toto nenastavíte ve vlastním MCC. V tomto článku Vám ukážu, jak si notifikační emaily v MCC nastavit.

Google Adwords spustil možnost notifikačních emailů pro klientské účty již v roce 2010, ale protože je toto nastavení poněkud skryto, často tuto možnost majitelé MCC účtů nevyužívají.

Emailové notifikace si můžete nastavit na úrovni vašeho MCC a to následujícím způsobem: ozubené kolečko vpravo nahoře => Nastavení účtu => Nastavení oznámení => záložka tabulky s názvem Nastavení klientského účtu.

Emailové notifikace MCC

Doporučuji použít hromadného nastavení na prvním řádku a následně ručně upravit u účtů, kde si chcete notifikace nastavit jinak (např. notifikace zakázat u účtů, na které pouze dohlížíte nebo je již nespravujete).

Emailová upozornění lze nastavit pro tyto úkony:

  • fakturace – vše / pouze nezbytně důležité / žádné
  • zamítnutné reklamy a upozornění týkající se zásad – vše / pouze nezbytně důležité / žádné
  • údržba kampaní – vše / pouze nezbytně důležité / žádné
  • personalizovaná nápověda a návrhy zlepšení výkonu – ano / ne
  • zpravodaje – ano / ne

Máte-li MCC, určitě doporučuji nastavit tato oznámení. Vyhnete se tak trapným situacím, kdy Vás na zamítnutí reklamy vaší chybou upozorní sám klient nebo budeme moci klienta upozornit, že má na účtu nízký rozpočet a je potřeba dobít kredit, aby reklamy nebyly pozastaveny. Nezapomeňte si nyní nastavení notifikací zkontrolovat!

Mohlo by vás zajímat:

Napsat komentář

Tvá emailová adresa nebude publikována. Zadej své jméno, email a komentář.