Jak rychle vytvořit Shopping kampaň v Google Adwords?

Při tvorbě Shopping kampaní v Adwords se při tvorbě struktury mnohdy zapotíme. Jednak nejdříve musíme promyslet strukturu kampaně na míru konkrétního klienta a následná tvorba kampaně pak většinou vyžaduje mnoho času, pokud chceme být opravdu důslední a segmentovat až na úroveň jednotlivých produktů. Jak si práci urychlit?

V online prostředí Google Adwords můžeme při tvorbě nové reklamní sestavy najít tak trochu skrytou volbu a to vytvořit novou skupinu a automaticky ji segmentovat podle zvoleného atributu.

Tvorba Adwords Shopping

Jako atribut pro rozdělení si můžeme vybrat Značku, ID produktu nebo Typ produktu, který obvykle odpovídá kategorii zboží. Pro segmentaci až na úroveň produktů, je potřeba zaškrtnout volbu „Dále rozdělit podle ID položky“.

Tvorba Adwords Shopping

Můžeme tak jednoduše a rychle získat strukturu jako například tuto:

  • reklamní sestava
    • Značka 1
      • Produkt 1
      • Produkt 2
      • Produkt 3
    • Značka 2
      • Produkt 1
      • Produkt 2

Je škoda, že nelze stejnou funkci použít již o úroveň výše a vytvořit automaticky jednotlivé reklamní sestavy, ale i tato možnost se může hodit, chceme-li rychle vytvořit segmentovanou skupinu.

Samotné použití této funkce již záleží na Vašich cílech ohledně struktury kampaně, ale doporučuji si ji vyzkoušet. Může vám ušetřit dost času.

Mohlo by vás zajímat:

Napsat komentář

Tvá emailová adresa nebude publikována. Zadej své jméno, email a komentář.