Jak otestovat konverze volání z webu

Měření konverzí je základem pro každý reklamní účet, odeslání kódu programátorům však nestačí. Implementaci musíme také otestovat a tím si ověřit, zda se konverze opravdu budou měřit. Víte jak ověřit konverze volání z webu? Jestli ne, tak čtěte dále.

Jak na to nejít

Je jasné, že můžete kliknout na vlastní reklamu a přesvědčit se, zda se původní telefonní číslo klienta proměnilo v číslo od Googlu, ale proč promarnit tento klik a utrácet klientovi peníze? Navíc tento postup není 100% funkční, neboť Google zatím firmě nemusel přiřadit žádné číslo například z důvodu nízkého trafiku.

Další možností je rozšíření pro Chrome s názvem Google Tag Assistant. Zde můžeme vidět, zda je měření konverzí implementováno, ale zda je správné už nemusí být 100%.

Konverze volání v Google Tag Assistant

Takto by to šlo

Existuje však jiný způsob, který implementaci opravdu ověří. Správný přístup k testování konverzí volání z webu je za pomocí kouzelného #google-wcc-debug. Tento parametr stačí přidat na konec testované URL adresy, například:

http://vaseurl.cz/#google-wcc-debug

Po zadání této adresy klikněte 2x na Enter se zobrazí malé okýnko v levé dolní části obrazovky.

Pokud máte měření telefonního čísla na webu správně implementováno, po stisknutí tlačítka Force se telefonní číslo změní na 999999999.

Tak a teď a je čas si všechny landing pages otestovat 🙂

Mohlo by vás zajímat:

Napsat komentář

Tvá emailová adresa nebude publikována. Zadej své jméno, email a komentář.