Jak na MCC v Bing Ads?

Určitě znáte pojem MCC neboli My Client Center z Google Adwords, tedy klientské centrum ( = účet správce), které dovoluje spravovat několik podúčtů přes hlavní účet. Existuje něco takového i v Bing Ads?

Jak jistě tušíte, i Bing Ads má své MCC. Oficiální název není MCC, ale agenturní účet, který umožňuje přístup k několika podúčtům zároveň a tedy spravovat účty klientů agentury.

Jak MCC v Bing Ads zařídit?

Abyste získali agenturní účet, musíte se do Bing Ads nejprve zaregistrovat jako každý jiný běžný uživatel. Nefunguje to jako v Google Adwords, kde existuje speciální stránka pro získání MCC. Na Bing Ads si tedy nejprve vytvoříte běžný účet na požadovanou emailovou adresu. Následně je potřeba přejít na Účty a fakturace (Accounts & Billing) a tam v záložce Účty (Accounts) zvolit Stát se agenturou (Become an agency).

Bing Ads MCC - Vytvoření agenturního účtu

Bing Ads MCC – Vytvoření agenturního účtu

Pokud tento účet chcete používat pouze jako agenturní a nikoliv k reklamám, bude vás Bing bohužel několik pár dnů otravovat s propagačními nabídkami s cílem vás motivovat k doplnění fakturačních údajů a platební metody, abyste začali účet aktivně využívat k reklamám.

Jak získat přístup k podúčtům v Bing Ads MCC?

Strategie Bingu je taková, že klient si musí sám vytvořit vlastní běžný účet, aby měl možnost si nastavit platby a fakturační údaje a sám měl přístup, flexibilitu a dohled nad svým účtem. Celý proces tedy funguje následovně:

  1. Klient vám sdělí ID svého účtu,
  2. Zažádáte o přístup pomocí získaného ID. V průběhu žádosti také musíte zvolit, od kdy chcete přístup získat (ihned nebo například k nějakému konkrétnímu datu) a také, zda bude za reklamy platit agentura nebo klient.

    Bing Ads MCC - Propojení účtu

    Bing Ads MCC – Propojení účtu

  3. Klient žádost o přístup odsouhlasí v záložce Žádosti (Requests).
  4. Klientský účet se zobrazí v seznamu podúčtů v agenturním účtu Bing Ads.

Tato je jediná cesta, jak získat přístup k jinému účtu. Možnost vytvoření účtu přímo z MCC podobně jako v Google Adwords zde není.

Na co si dát pozor?

  • Mezi běžným a agenturním účtem nelze přepínat. Pokud jednou svůj účet označíte jako agenturní, není cesty zpět.
  • V Bing Ads MCC nelze propojit jedno MCC s jiným MCC (v Google Adwords to není problém). Pokud jste jedna firma, která má více reklamních účtů a chcete je spojit pod jeden souhrnný agenturní účet, tak jako se to běžně dělá v Google Adwords, mějte na paměti, že nebude možné dát k tomu souhrnnému účtu přístup agentuře, ale budete jí muset dát vaše přihlašovací jméno a heslo.
  • Jeden klientský účet může být připojen pouze k jednomu agenturnímu účtu. Bude-li tedy účet klienta připojen k jiné agentuře, klient jim nejdříve musí odebrat přístup a až poté dát přístup vám.

Začínáte s Bing Ads a potřebujete poradit? Napište do komentářů nebo mě kontaktujte.

Mohlo by vás zajímat:

2 komentáře k Jak na MCC v Bing Ads?
  1. SH Odpovědět

    Dobrý den,
    fungují reklamy i v češtině? Děkuji.

Napsat komentář

Tvá emailová adresa nebude publikována. Zadej své jméno, email a komentář.